Ruszył nowy serwis internetowy operatora telekomunikacyjnego MediaTel (do niedawna SM-Media), zrealizowany przez agencję interaktywną huevo.
Witryna pełni rolę jednego z podstawowych mediów informujących o usługach MediaTel.
MediaTel SA zaufała naszemu doświadczeniu w obsłudze klientów branży telekomunikacyjnej, ale także liderów innych segmentów. Serwis mediatel.pl tworzyliśmy z myślą o wszystkich użytkownikach, dla których istotne są wysokie oszczędności na usługach telekomunikacyjnych. Witryna jest odzwierciedleniem oferty operatora - "krzyczymy" korzyściami i na każdym kroku podsuwamy internautom narzędzia, które mają ułatwić firmom oszacowanie zaoszczędzonych kwot i ewentualne zamówienie dowolnej usługi
firmy MediaTel - mówi Marek Szozda, Managing Director agencji huevo.
Z punktu widzenia naszego Klienta ogromną zaletą jest możliwość niemal dowolnego kształtowania i rozwoju serwisu mediatel.pl. Zapewniony przez nas system zarządzania zawartością, pozwala osobom odpowiedzialnym za aktualizację witryny MediaTel na samodzielne dodawanie nowych sekcji i dowolne powiązywanie informacji, praktycznie uniezależniając operatora od usług (internetowych) firm zewnętrznych - dodaje Bartosz Wyspiański, IT Manager huevo.
Jest to niezwykle istotna funkcjonalność systemu, niezbędna w dobie tak dużej konkurencji oraz potrzeby błyskawicznego reagowania na zachowania rynku. Choć strona funkcjonuje stosunkowo niedługo to dzięki przyjaznym narzędziom wprowadziliśmy w naszym serwisie wiele zmian - potwierdza Iwona Zawiślak, Dyrektor Handlowa w MediaTelu.
Źródło tekstu: Wirtualne Media