DAJ CYNK

Nowe pakiety w ofercie Datery

sirmark

Wydarzenia

Datera zaprezentowała nową ofertę wdrożeniową serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX, przeznaczonego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.

Datera zaprezentowała nową ofertę wdrożeniową serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX, przeznaczonego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.

Wprowadzone zostały dedykowane pakiety produktowe: VoIP Start, Mini, Midi i Maxi. Poszczególne pakiety różnią się liczbą interfejsów ISDN (BRI/PRI), które umożliwiają podłączenie tradycyjnej centralki abonenckiej PABX lub tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego. Rozwiązania przeznaczone dla MSP obsługuje do 100-200 telefonów IP i posiada interfejsy BRI, natomiast pakiet dla dużych firm może obsługiwać do 1000 telefonów IP i posiada interfejsy PRI.

Do każdego pakietu można dokupić moduły usługowe, realizujące zaawansowane usługi telekomunikacyjne. Są to np.: FaxServer - który umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów przez e-mail, IVRServer - pozwalający na kreowanie automatycznego powitania dzwoniącego oraz automatycznej odpowiedzi głosowej, CallRecorder - rejestrujący połączenia wybrane według określonych kryteriów, np. telekonferencje z wybranym klientem, ConferenceCenter - umożliwiający prowadzenie rozmów telefonicznych równocześnie przez wiele osób, CallCenter - stanowiący centrum obsługi telefonicznej, z zaawansowanymi możliwościami konfiguracji kolejek oczekujących połączeń i raportowania pracy agentów, a także wiele innych.

Sugerowana cena detaliczna pakietów dla klientów MSP waha się od 4450 do 9900 zł, dla dużych klientów korporacyjnych od 7900 do 32800 zł. Natomiast jeden moduł usługowy (np. IVR Server itp.) to wydatek rzędu 1400-2000 złotych, co stanowi atrakcyjną ofertę względem propozycji konkurencji na rynku.

Datera Call-eX to nowoczesny i innowacyjny serwer telekomunikacyjny o szerokich możliwościach funkcjonalnych i użytkowych. Umożliwia łatwą integrację wcześniej wdrożonych technologii w jeden spójny system telekomunikacyjny oraz bezpieczną migrację od telefonii tradycyjnej do telefonii internetowej (VoIP).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Datera