DAJ CYNK

Nowy dyrektor marketingu BT

sirmark

Wydarzenia

Michał Szustak dołączył do polskiego oddziału BT jako dyrektor marketingu na region Europy Centralnej i Wschodniej.

Michał Szustak dołączył do polskiego oddziału BT jako dyrektor marketingu na region Europy Centralnej i Wschodniej. Do jego obowiązków należy m.in. segmentacja klientów, strategia rynkowa, budowanie wizerunku firmy oraz dbałość o komunikację rynkową.

BT jest wiodącym dostawcą rozwiązań komunikacyjnych dla dużych przedsiębiorstw. Współpracuje z ponad 10 000 organizacji w ponad 50 krajach i dostarcza swoje usługi do ponad 170 państw.

Przed podjęciem nowej funkcji w BT Poland odpowiadał za marketing w firmie NextiraOne Polska. Wcześniej, w latach 2000-2004 związany był z firmą TeliaSonera IC - międzynarodowym oddziałem największego operatora telekomunikacyjnego w Skandynawii i regionie Morza Bałtyckiego. Pełniąc obowiązki dyrektora marketingu i PR był odpowiedzialny za koordynację działań marketingu w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
W latach 1996-2000 sprawował kolejno funkcję szefa zespołu sprzedaży, a następnie kierownika działu sprzedaży bezpośredniej w Polkomtelu, gdzie odpowiadał między innymi, za projekt segmentacji i obsługi największych klientów biznesowych - Key Account Management - sieci Plus GSM.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: BT