DAJ CYNK

Pierwsza reklama Siemensa z logotypem BenQ

WitekT

Wydarzenia

26. listopada pod hasłem Znajdź partnera doskonałego! startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75.

26. listopada pod hasłem Znajdź partnera doskonałego! startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75.

Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.

Rozwinięciem hasła Znajdź partnera doskonałego! jest zamieszczony w kreacjach wycinek z ogłoszeniem: Szukam spontanicznego, wszechstronnego, niezawodnego i atrakcyjnego partnera. Zainteresowania: fotografia, filmowanie, spotkania z przyjaciółmi, muzyka, gry. Chcę cieszyć się wszystkim, co przyniesie życie. Doskonałym partnerem - w domyśle - jest właśnie multimedialny telefon Siemens CX75.

Przygotowany na potrzeby kampanii media plan wykorzystuje prasę (CKM, Dos Dedos, Eurostudent, Film, Fluid, Gazeta Wyborcza, Metropol, Newsweek, Playboy, Premiery, Przekrój, Voyage, Wprost), outdoor w 8 miastach, Internet (Aktivist, FTB, Hip-Hop.pl, Interia, mp3.com, O2, o2.lemon TV, Onet.pl, Power Play, Wp.pl oraz komunikator Gadu Gadu) oraz telewizję 4Fun TV (sponsoring oraz product placement). Oprócz standardowych kreacji wykorzystywane będą takie formy, jak advertoriale oraz nagrody w konkursie muzycznym.

Za adaptację kampanii reklamowej telefonu SSiemens CX75, prowadzonej na zlecenie BenQ Poland, odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł