DAJ CYNK

PKO BP ma pilny komunikat. Dotyczy klientów Orange

Lech Okoń

Wydarzenia

PKO BP ma pilny komunikat. Dotyczy klientów Orange

Bank PKO Bank Polski wystosował do swoich klientów komunikat dotyczący braku dostępności jednej z usług. Powodem mają być prace techniczne zewnętrznego dostawcy.

Klienci PKO BP bez przydatnej usługi

Jak informuje na swojej stronie Bank PKO BP, już w najbliższy wtorek w godzinach od 00:00 do 7:00 nie będzie działała jedna z usług partnera banku. Mowa tutaj o sieci komórkowej Orange, która w tym terminie prowadzić ma prace techniczne.

W czasie trwania prac klienci PKO BP nie będą mogli w aplikacji IKO i serwisie iPKO dokonywać doładowań numerów telefonów tego operatora.

Jak doładować konto Orange w czasie braku dostępności usługi w PKO BP?

Sieć Orange nie wystosowała własnego komunikatu dotyczącego przerw w działaniu platformy doładowań ofert na kartę, wygląda więc na to, że ograniczenia dotyczyć będą jedynie wybranych kanałów doładowań, w tym właśnie poprzez usługi PKO BP.

Zamiast więc w obrębie aplikacji PKO BP można spróbować doładować konto przez doladowania.orange.pl lub też skorzystać z tradycyjnych kodów doładowujących dostępnych w sklepach czy na stacjach paliw.

Zobacz: PKO BP podnosi opłaty. Przypominamy, nowe stawki od sierpnia
Zobacz: PKO BP z nową usługą. Klienci sami określą cenę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl

Źródło tekstu: PKO BP, oprac. wł