Bank PKO Bank Polski wystosował do swoich klientów komunikat dotyczący braku dostępności jednej z usług. Powodem mają być prace techniczne zewnętrznego dostawcy.
Jak informuje na swojej stronie Bank PKO BP, już w najbliższy wtorek w godzinach od 00:00 do 7:00 nie będzie działała jedna z usług partnera banku. Mowa tutaj o sieci komórkowej Orange, która w tym terminie prowadzić ma prace techniczne.
W czasie trwania prac klienci PKO BP nie będą mogli w aplikacji IKO i serwisie iPKO dokonywać doładowań numerów telefonów tego operatora.
Sieć Orange nie wystosowała własnego komunikatu dotyczącego przerw w działaniu platformy doładowań ofert na kartę, wygląda więc na to, że ograniczenia dotyczyć będą jedynie wybranych kanałów doładowań, w tym właśnie poprzez usługi PKO BP.
Zamiast więc w obrębie aplikacji PKO BP można spróbować doładować konto przez doladowania.orange.pl lub też skorzystać z tradycyjnych kodów doładowujących dostępnych w sklepach czy na stacjach paliw.
Zobacz: PKO BP podnosi opłaty. Przypominamy, nowe stawki od sierpnia
Zobacz: PKO BP z nową usługą. Klienci sami określą cenę
Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl
Źródło tekstu: PKO BP, oprac. wł