DAJ CYNK

Play ma sposób na brak środków na koncie

LuiN

Wydarzenia

25. listopada Play wprowadza nową usługę, przygotowaną z myślą o klientach abonamentowych jak i prepaid, którzy nie mogą dzwonić z powodu braku środków na koncie, utracili ważność połączeń wychodzących lub przekroczyli limit kredytowy.

25. listopada Play wprowadza nową usługę, przygotowaną z myślą o klientach abonamentowych jak i prepaid, którzy nie mogą dzwonić z powodu braku środków na koncie, utracili ważność połączeń wychodzących lub przekroczyli limit kredytowy.

Play będzie automatycznie przesyłać informację o próbie połączenia na numer, na który próbowali dzwonić. Jeżeli klient Play, który nie ma możliwości wykonania połączenia spróbuje je wykonać, to wybierany przez niego numer otrzyma komunikat Numer +4879xxxxxxx próbował się z Tobą połączyć i prosi o kontakt.

  Wiadomość będzie wysyłana za pomocą SMS-a klasy 0 i nie wiąże się za żadnymi kosztami dodatkowymi.

  Play jako pierwszy na rynku oferuje tego typu usługę swoim klientom i zamierza zgłosić ją na konkurs na najbardziej użyteczną usługę podczas Kongresu GSM w Barcelonie w lutym 2009 roku - napisała firma w komunikacie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play