DAJ CYNK

Pomysł na nowy wizerunek w konkursie "Modna Wiosna z Club Nokia"

WitekT

Wydarzenia

Prawie 52 tys. członków Club Nokia wzięło udział w zakończonym 31. marca konkursie internetowym Modna Wiosna z Club Nokia. Konkurs trwał od 1. marca i miał na celu sprawdzenie znajomości trendów i stylów, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie oraz ogólnej wiedzy o modzie.

Prawie 52 tys. członków Club Nokia wzięło udział w zakończonym 31. marca konkursie internetowym Modna Wiosna z Club Nokia. Konkurs trwał od 1. marca i miał na celu sprawdzenie znajomości trendów i stylów, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie oraz ogólnej wiedzy o modzie.

Wyniki rywalizacji zostaną ogłoszone 19. kwietnia 2006 r na stronach Club Nokia.

Uczestnicy konkursu musieli poprawnie odpowiedzieć na 5 pytań związanych z modą, aby przejść do drugiego, końcowego etapu. Polegał on na oryginalnym opisaniu światowej stolicy mody albo wyznaczeniu trendów i stylu dla siebie na nadchodzącą wiosnę lub wcieleniu się w rolę stylisty i ujawnieniu jakie sztuczki warto poznać, by być modnym. Na ostatnie pytanie nadeszło prawie 5200 odpowiedzi. Spośród tych osób zostanie wybranych dziesięciu laureatów, którzy będą mogli spędzić niezwykły wieczór w towarzystwie znanego polskiego stylisty, a następnie udać się wraz z nim na szalone zakupy, "płacąc" jedną z 10 kart podarunkowych z kredytem 5 tys. zł. Szczęśliwcy staną się również posiadaczami telefonów Nokia z kolecji L'Amour - do wyboru jest jeden z modeli Nokia 7360 lub Nokia 7370 - oraz bonów na akcesoria i gadżety Cub Nokia.

Nie spodziewaliśmy się tak rekordowej liczby uczestników konkursu. Cieszymy się, że Polacy interesują się swoim wizerunkiem i modą oraz chcą poprawić swój wygląd- powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu firmy Nokia Poland.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Nokia