Najpóźniej do 15. marca zostaną rozwiązane problemy wszystkich klientów, którzy nie mogą korzystać z dostępu do Internetu w trakcie zmiany dostawcy z TP na Netię. Obaj operatorzy podpisali 28. lutego porozumienie w tej sprawie.
Co ciekawe, UKE w dzisiejszym komentarzu zażądało, żeby stało się to już do 7. marca. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.
Od dwóch tygodni pracuje wspólny zespół TP i Netii zajmujący się rozwiązywaniem problemów, które pojawiły się w trakcie realizacji umowy o bitstream access podpisanej przez Netię i TP. Na bieżąco analizowane są wnioski sukcesywnie przesyłane do TP przez Netię - napisała TP w komunikacie rozesłanym mediom.
Jak informuje TP, problemy z płynną zmianą dostawcy Internetu wynikają m.in. ze spiętrzenia w krótkim czasie dużej liczby zamówień po zmianie regulaminu neostrady tp, a także z konieczności stworzenia dodatkowych szczegółowych procedur współpracy między operatorami, co usprawni proces przełączania klientów.
Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska