DAJ CYNK

Przewodnik po centralach IP-PBX od Datery

sirmark

Wydarzenia

"Centrale telefoniczne IP-PBX" - to tytuł przygotowanego przez Datera przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

"Centrale telefoniczne IP-PBX" - to tytuł przygotowanego przez Datera przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

Przewodnika ma na celu w przystępny sposób wyjaśnić, czym są centrale telefoniczne IP-PBX i dlaczego warto je wdrożyć w firmie. Przewodnik ma pokazać również, na co zwracać uwagę sięgając po centralki IP-PBX, czego od nich oczekiwać, jakie są koszty ich wdrożenia.

Według Datery, brak wystarczających informacji o IP-PBX czy telefonii IP przekłada się na ostrożne podchodzenie przedsiębiorców do tych rozwiązań. Pokazują to badania o koniunkturze informatycznej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przeprowadzone w listopadzie 2006 r. na zlecenie Microsoftu. Wynika z nich, że firmy sektora MSP z dystansem podchodzą do telefonii IP/VoIP - własną sieć telefonii IP posiada 3,8 proc. ankietowanych firm. Jest to wynik bardzo niski, co w znacznym stopniu jest efektem braku wystarczających informacji o rozwiązaniach IP. Opracowany i udostępniony przewodnik "Centrale telefoniczne IP-PBX" ma pomóc zmienić tę niekorzystną sytuację.

Wszyscy zainteresowani mogą pobrać przewodnik ze strony firmy Datera.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Datera