DAJ CYNK

PTC była drugim reklamodawcą w Polsce w 2006 roku

WitekT

Wydarzenia

Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.

Jak podał serwis Press, najwięcej spośród operatorów wydała w zeszłym roku na reklamę PTC - 310 mln zł, o 64 mln zł więcej niż rok wcześniej. To drugi reklamodawca w Polsce po koncernie Unilever, który na reklamę w 2006 roku wydał aż 430 mln zł.

Lista operatorów wraz z kwotami wydanymi na reklamę:

Lp.

Firma

Wydatki na reklamę w 2006 roku

Wydatki na reklamę w 2005 roku

1.

Unilever

430 mln zł

337 mln zł

2.

PTC

310 mln zł

266 mln zł

6.

Polkomtel

244 mln zł

219 mln zł

7.

Centertel

199 mln zł

247 mln zł



Przypomnijmy, że P4 planuje wydać na starcie około 250 mln zł na reklamę. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Listę największych reklamodawców telewizyjnych w 2006 roku podaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Press