DAJ CYNK

Reklama Swojaków za 1 gr.

WitekT

Wydarzenia

Euro RSCG Warsaw przygotowało kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team w telewizji, prasie, radiu, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i na materiałach BTL.

Euro RSCG Warsaw przygotowało kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team w telewizji, prasie, radiu, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i na materiałach BTL.

Celem kampanii Simplus Team pod hasłem Scena jest przedstawienie najlepszej oferty na cenę SMS-a w sieci Plus GSM do 7 Swojaków.

Oprócz 15-sekundowego filmu emitowanego między innymi w TVP, MTV, Vivie, Polsacie TVN, kampanię tworzą nośniki zewnętrzne oraz reklamy w radiu (m.in. RMF FM, Eska oraz radiostacjach lokalnych), prasie (Super Express, tytułach niszowych, Botique Nights) i w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Tenit.pl, Gadu-Gadu). Dodatkowo zostały zaplanowane materiały BTL w punktach sprzedaży – tablice w szkołach w 10 miastach, plakaty, oraz reklamy w kafejkach internetowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: MediaRun