DAJ CYNK

Rzeczpospolita: Play najcenniejszą polską marką telekomunikacyjną

WitekT

Wydarzenia

Play najcenniejszą, a Plus najmocniejszą polską marką w sektorze telekomunikacyjnym - tak wynika z corocznego rankingu publikowanego przez dziennik Rzeczpospolita.

Play najcenniejszą, a Plus najmocniejszą polską marką w sektorze telekomunikacyjnym - tak wynika z corocznego rankingu publikowanego przez dziennik Rzeczpospolita.

W porównaniu z 2010 rokiem, z zestawienia zniknęła wyceniana na 1,5 mld zł Era (zastąpił ją T-Mobile), w tegorocznym rankingu zabrakło wycenianej na 1,8 mld zł marki TP, która do 2006 roku była najdroższym polskim brandem. Orange i T-Mobile, jako marki zagraniczne, nie biorą udziału w klasyfikacji.

Klasyfikacja marek pod względem wartości (wyszczególniono same telekomy):

Miejsce w 2012

Marka

Wartość w 2012

Wartość w 2011

Zm.

Miejsce w 2011

5

Play

1,413 mld zł

990 mln zł

43%

10

8

Plus

1,182 mld zł

1,198 mld zł

-1%

7

27

Neostrada

430 mln zł

475 mln zł

-9%

25

42

Heyah

321 mln zł

306 mln zł

5%

43

50

Netia

262 mln zł

306 mln zł

-14%

42

78

Multi- media

168 mln zł

167 mln zł

1%

72


Kllasyfikacja marek telekomunikacyjnych pod względem siły:

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita, wł