Samsung Polska ma nowego szefa dywizji IM. Marcin Garbarczyk od 1 maja 2020 roku odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych koreańskiej marki i raportuje bezpośrednio do prezesa zarządu Josepha Kima.
Marcin Garbarczyk pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku i ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe obejmują między innymi pracę w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.
Zobacz: Samsung odświeży Galaxy Z Fip. Będzie potrójny aparat i większy ekran zewnętrzny
Zobacz: Samsung sprowadzi produkcję z Europy i USA do Korei
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył również studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.
Zobacz: Zobacz pisklęta sokoła wędrownego, które wykluły się na nadajniku Emitela
Zobacz: Android początkowo nie miał działać na telefonach
Źródło tekstu: Samsung