DAJ CYNK

Satysfakcja klientów TP po 1Q07

WitekT

Wydarzenia

Satysfakcja ogólna klientów Telekomunikacji Polskiej spadła w I kwartale o 2,2 p.p do 56%. W segmencie klientów masowych największy wzrost zanotowano w obsłudze reklamacji uznawanych w pierwszym kontakcie - o 11,3 p.p. do 78,2%.

Satysfakcja ogólna klientów Telekomunikacji Polskiej spadła w I kwartale o 2,2 p.p do 56%. W segmencie klientów masowych największy wzrost zanotowano w obsłudze reklamacji uznawanych w pierwszym kontakcie - o 11,3 p.p. do 78,2%.

Największy spadek dotyczył cen oferty internetowej - o 10,8 p.p. do 30% spadła w stosunku do grudnia 2006 roku satysfakcja użytkowników Internetu TP (zapewne z powodu wejścia tańszej oferty konkurentów opartej o bitstream access). O 3,8 p.p. do 71,3% wzrosła satysfakcja z zakresu oferty internetowej wśród użytkowników Internetu TP - najprawdopodobniej z powodu zniesienia w lutym limitów transferu.

W segmencie klientów biznesowych największy wzrost zadowolenia odnotowano dla procesu zamówienia i dostarczenia usługi - wzrost o 9,3 p.p. do 52,7%. W tym obszarze najbardziej poprawiła się ocena czasu instalacji. O 5,1 p.p. do 55% wzrosło zadowolenie z procesu rozpatrywania reklamacji. Natomiast o 4,7 p.p. do 58,3% spadła satysfakcja z automatycznego menu na błękitniej linii tp biznes 9330.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł