DAJ CYNK

SonyEricsson drugi w Polsce w 1Q2006

WitekT

Wydarzenia

Zgodnie z ostatnio przedstawionymi wynikami badań opracowanymi przez firmę GFK Polonia dla rynku telefonii komórkowej w Polsce, Sony Ericsson w I kwartale 2006 roku uzyskała II pozycję na rynku telefonów komórkowych.

Zgodnie z ostatnio przedstawionymi wynikami badań opracowanymi przez firmę GFK Polonia dla rynku telefonii komórkowej w Polsce, Sony Ericsson w I kwartale 2006 roku uzyskała II pozycję na rynku telefonów komórkowych.

Badanie przedstawia procentowy udział w rynku w pierwszym kwartale tego roku. Badanie Instytutu GFK Polonia dotyczy udziału w rynku w segmencie konsumentów detalicznych. W tym segmencie rynku, sumując wyniki całego kwartału (Sty-Marz) - udział sprzedaży telefonów komórkowych marki Sony Ericsson zamknął się na poziomie 18,5%. Dzięki temu wynikowi osiągnęliśmy silną drugą pozycję na rynku detalicznym. Jednocześnie dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych dla segmentu klienta biznesowego, który to segment nie jest przedmiotem badania Instytutu GFK Polonia – nadal umacniamy pozycję drugą wśród producentów rozwiązań mobilnych dla tego rynku. Na ofertę w tym segmencie składa się szerokie portfolio rozwiązań dla komunikacji mobilnej, wraz z akcesoriami oraz kartami PCMCIA - mówi Marcin Mikucki, Marketing Manager SonyEricsson Polska.

Tak wysokie wyniki udziału w rynku to rezultat wprowadzenia wielu nowoczesnych technologii oraz innowacji w telefonach mobilnych, w tym bardzo popularnej marki Walkman firmy Sony. W 2006 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe atrakcyjne telefony dla segmentu klientów indywidualnych, takie jak Z300i, J230i czy J220i. Nadal także doskonałą popularnością cieszą się modele dostępne w 2005 roku.

Sukces, jaki odniosła firma Sony Ericsson w pierwszym kwartale tego roku to zapowiedź kontynuacji naszych przyszłych inwestycji w rynek telekomunikacyjny w Polsce. W II połowie 2006 roku na rynku pojawią się produkty, które będą świadectwem rozwoju naszych technologii, opracowywanych dla coraz bardziej wymagających rynków telefonii mobilnej – powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager SonyEricsson Polska.

Niezależny instytut GFK Polonia zajmuje się badaniami rynku detalicznego konsumentów indywidualnych. Badania obejmują operatorskie sieci sprzedaży rozmieszczone w całej Polsce, oraz sieci marketów RTV/AGD zajmujących się sprzedażą sprzętu elektronicznego.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: SonyEricsson, wł