DAJ CYNK

Strategia TP w 3Q2007

WitekT

Wydarzenia

Nowa, kompleksowa strategia Telekomunikacji Polskiej zostanie przedstawiona inwestorom w III kwartale - informuje agencja Bloomberg. Zarys strategii ma być przedstawiony na spotkaniu kadry zarządzającej TOP500, które odbędzie się 2. marca.

Nowa, kompleksowa strategia Telekomunikacji Polskiej zostanie przedstawiona inwestorom w III kwartale - informuje agencja Bloomberg. Zarys strategii ma być przedstawiony na spotkaniu kadry zarządzającej TOP500, które odbędzie się 2. marca.

W 2006 roku liczba linii telefonicznych obsługiwanych przez TP zmniejszyła się o 479 tys. w stosunku do końca 2005 roku. Mimo, że w 2006 roku operator pozyskał 230 tys. klientów, liczba abonentów spadła o 709 tys. brutto.

Ze wstępnych zapowiedzi wynika, że firma chce położyć nacisk na utrzymanie klientów, głównie poprzez obniżkę cen usług. Będą to zarówno nowe, elastyczne plany taryfowe, z których pierwsze powinny wejść w życie już w kwietniu (szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości, a także nowe usługi, także dla biznesu. Chodzi m.in. o kompleksowe usługi internetowe, także VoIP oparty o biznesową wersję modemu livebox tp z kilkoma portami telefonicznymi i możliwością podłączenia do centralki.

Pod koniec stycznia prezes TP Maciej Witucki mówił, że jego firma jest zainteresowana przejęciem sieci komórkowej oraz operatorów internetowych działających w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dodał, że TP nie ma planów sprzedaży Wirtualnej Polski.

O zmianach związanych ze strukturą firmy pisaliśmy w tej wiadomości. Obejmować będą one najprawdopodobniej zmianę na fotelu prezesa Centertela oraz integrację pionów marketingu i finansów w ramach Grupy TP.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna, wł