Nokia do końca roku najprawdopodobniej wypowie umowy dwóm centrom serwisowym – Sacelowi i CRC. Od nowego roku wszystkie punkty serwisowe mają podlegać bezpośrednio fińskiemu producentowi.
W Polsce będą wykonywane tylko te prostsze naprawy. Bardziej zaawansowane będą najprawdopodobniej przeprowadzane w Czechach lub Niemczech.
Podobny schemat organizacyjny firma miała w 1998 roku. Wtedy to użytkownicy mieli wielkie problemy z serwisem telefonów i czekali po 2-3 miesiące na naprawę.
Nokia Poland współpracuje obecnie z firmami CRC Communicaid oraz Sacel Polska w zakresie napraw gwarancyjnych produktów Nokia. Autoryzowana siec serwisowa Nokii składa się z serwisów centralnych oraz autoryzowanych punktów serwisowych Nokia zlokalizowanych na terenie całego kraju. Celem nadrzędnym dla Nokii jest zadowolenie i wygoda klientów, i temu podporządkowane są wszelkie plany na przyszłość, zarówno krotko jak i długoterminowe, które powstają we współpracy i porozumieniu z partnerami
serwisowymi Nokii. Nokia Poland dokłada wszelkich starań aby naprawa gwarancyjna trwała jak najkrócej i nie była utrudnieniem dla klientów - użytkowników produktów
Nokia - tak odpowiedział TELEPOLIS.PL Kuba Pancewicz, szef polskiego oddziału Nokii, kiedy poprosiliśmy go o komentarz w tej sprawie.
Źródło tekstu: wł