DAJ CYNK

Szykuje się rewolucja w serwisie Nokii

WitekT

Wydarzenia

Nokia do końca roku najprawdopodobniej wypowie umowy dwóm centrom serwisowym – Sacelowi i CRC. Od nowego roku wszystkie punkty serwisowe mają podlegać bezpośrednio fińskiemu producentowi.

Nokia do końca roku najprawdopodobniej wypowie umowy dwóm centrom serwisowym – Sacelowi i CRC. Od nowego roku wszystkie punkty serwisowe mają podlegać bezpośrednio fińskiemu producentowi.

W Polsce będą wykonywane tylko te prostsze naprawy. Bardziej zaawansowane będą najprawdopodobniej przeprowadzane w Czechach lub Niemczech.

Podobny schemat organizacyjny firma miała w 1998 roku. Wtedy to użytkownicy mieli wielkie problemy z serwisem telefonów i czekali po 2-3 miesiące na naprawę.

Nokia Poland współpracuje obecnie z firmami CRC Communicaid oraz Sacel Polska w zakresie napraw gwarancyjnych produktów Nokia. Autoryzowana siec serwisowa Nokii składa się z serwisów centralnych oraz autoryzowanych punktów serwisowych Nokia zlokalizowanych na terenie całego kraju. Celem nadrzędnym dla Nokii jest zadowolenie i wygoda klientów, i temu podporządkowane są wszelkie plany na przyszłość, zarówno krotko jak i długoterminowe, które powstają we współpracy i porozumieniu z partnerami serwisowymi Nokii. Nokia Poland dokłada wszelkich starań aby naprawa gwarancyjna trwała jak najkrócej i nie była utrudnieniem dla klientów - użytkowników produktów Nokia - tak odpowiedział TELEPOLIS.PL Kuba Pancewicz, szef polskiego oddziału Nokii, kiedy poprosiliśmy go o komentarz w tej sprawie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł