DAJ CYNK

T-Mobile chwali się najlepszą siecią w nowej kampanii „Bez nonsensów”

Marian Szutiak

Wydarzenia

T-Mobile bez nonsensów nowa kampania

T-Mobile wielokrotnie powtarzał, że dla firmy ogromne znaczenie ma jakość sieci i świadczonych usług. W najnowszej kampanii Bez nonsensów magentowy operator przypomina, jaką rolę odgrywa w obecnej sytuacji niezawodny Internet.

W nowej kampanii "Bez nonsensów" tłem dla historii jest aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich. W spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.

Brak zasięgu to jeden z nonsensów, z którym stara się walczyć T-Mobile Polska. Operator wspomina przy tym o zwiększeniu wydajności ponad 2500 magentowych stacji bazowych, co powinno zapewnić klientom szybki i bezproblemowy kontakt z bliskimi. Potwierdzeniem tego, że podejmowane działania są skuteczne, ma być przyznanie operatorowi po raz piąty z rzędu tytułu Best in Test dla najlepszej sieci komórkowej w Polsce oraz uzyskane wyniki w rankingach serwisów Speedtest.pl i RFBenchmark.

Zobacz: Best in Test: T-Mobile ponownie z certyfikatem najlepszej sieci w Polsce
Zobacz: Kwietniowe wyniki speedtestu: Inea i T-Mobile wciąż na szczycie rankingów
Zobacz:  Ranking RFBenchmark: w kwietniu zrobiło się pomarańczowo

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile