DAJ CYNK

T-Mobile zadecydował. Odcina kasę

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

T-Mobile

Po niemal dwóch latach T-Mobile kończy wspieranie polskich piłkarzy jako oficjalny sponsor reprezentacji. Operator przekonuje jednak, że dalej będzie im kibicował.

T-Mobile poinformował oficjalnie, że kończy się jego rola jako oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Nie jest to bynajmniej reakcja na występy naszej drużyny w Mistrzostwach Świata w Katarze – wraz z końcem 2022 roku kończy się umowa podpisana z PZPN. 

T-Mobile Polska zawarł umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w kwietniu 2020 roku.

Dzięki umowie T-Mobile zyskał prawo posługiwania się tytułem sponsorskim kadry narodowej oraz reprezentacji U21, młodzieżowych i kobiecych. Operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek polskich drużyn piłkarskich.

Dzięki umowie logotyp T-Mobile pojawiał się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.

Umowa się jednak kończy, a nowa nie została zawarta. T-Mobile zamieścił w związku z tym oświadczenie, w którym przekonuje, że wciąż będzie kibicował polskiej drużynie.

Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów

– napisał T-Mobile w oświadczeniu.

Jako sponsor reprezentacji operator organizował też specjalne promocje oraz akcje dla kibiców i klientów T-Mobile, np. rozdając im gigabajty przy okazji rozgrywek. Przygotował też specjalną Ofertę Kibica, która dawała możliwość oglądania meczów bez tracenia gigabajtów z posiadanych pakietów.

Zobacz: T-Mobile: abonament z nielimitowanym internetem za darmo przez 6 miesięcy
Zobacz: T-Mobile odświeżył usługę. Możesz przetestować ją za darmo

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: T-Mobile