DAJ CYNK

TP jeszcze nie zanotowała problemów w związku ze strajkiem listonoszy

WitekT

Wydarzenia

Na razie nie ma jeszcze danych o opóźnieniach w wysyłce faktur Telekomunikacji Polskiej, bo wysyłka właśnie trwa, ale jeśli efektem strajku będą znaczące opóźnienia, to mamy możliwość podjęcia działań, które zniwelują negatywne skutki takiej sytuacji dla naszych klientów - poinformował rzecznik Grupy TP Jacek Kalinowski.

Na razie nie ma jeszcze danych o opóźnieniach w wysyłce faktur Telekomunikacji Polskiej, bo wysyłka właśnie trwa, ale jeśli efektem strajku będą znaczące opóźnienia, to mamy możliwość podjęcia działań, które zniwelują negatywne skutki takiej sytuacji dla naszych klientów - poinformował rzecznik Grupy TP Jacek Kalinowski.

Kalinowski dodał, że Poczta Polska zapewniała TP, że nie będzie opóźnień w dostarczaniu jej faktur, jednak wobec rozszerzania skali strajku TP zwróciła się ponownie do kierownictwa Poczty o oficjalne stanowisko w tej sprawie.

W przypadku wystąpienia opóźnień mogących uniemożliwić czy znacząco utrudnić klientom dokonanie płatności w terminie, TP może przesunąć termin, od którego zaczyna naliczać odsetki za opóźnienie. Nie ma możliwości przesunięcia samego terminu płatności, bo musiałoby się to wiązać z ponownym drukiem i wysyłką wszystkich faktur, jednak z punktu widzenia klienta przesunięcie terminu naliczania odsetek daje taki sam efekt, tzn. powoduje, że klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów - dodał Kalinowski.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska