DAJ CYNK

TP szuka agencji

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego w zakresie strategii i kreacji.

Telekomunikacja Polska ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego w zakresie strategii i kreacji.

Firma zaprosiła do udziału w procedurach przetargowych pięć agencji reklamowych: oprócz dotychczas go obsługujących NoS/BBDO i DDB Warszawa również TBWAWarszawa, Upstairs Young & Rubicam oraz Testardo Red Celi.

Przetarg ma się rozstrzygnąć na przełomie sierpnia i września br. Do tego czasu TP SA będzie nadal współpracować z DDB, która dotąd realizowała przede wszystkim projekty o charakterze wizerunkowym i NoS/BBDO koncentrującą się na obsłudze kampanii produktowych.

Jak informuje Barbara Górska, rzecznik TP SA, celem przetargu jest wybór jednej wiodącej agencji reklamowej do obsługi wszystkich strategicznych projektów marketingowych operatora, zaś wybór pięciu zaproszonych agencji poprzedził przegląd agencyjny, jaki grupa France Telecom przeprowadziła w Europie dla wszystkich swoich marek. Przetarg w Polsce jest jednak prowadzony tylko dla marki TP, na poziomie lokalnym.

Planowaniem i zakupem mediów nadal ma się zajmować Initiative Warszawa, który obsługuje budżet mediowy TP od początku ub.r.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media & Marketing