DAJ CYNK

UKE chce rozwiązania problemów z BSA Netii do 7. marca

WitekT

Wydarzenia

Pomimo informacji o podjęciu przez Telekomunikację Polską i Netię wspólnych prac nad rozwiązaniem problemu opóźnień w aktywacji, do UKE wciąż napływa bardzo dużo skarg od klientów, dotychczasowych użytkowników neostrady tp, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię w oparciu bitstream access.

Pomimo informacji o podjęciu przez Telekomunikację Polską i Netię wspólnych prac nad rozwiązaniem problemu opóźnień w aktywacji, do UKE wciąż napływa bardzo dużo skarg od klientów, dotychczasowych użytkowników neostrady tp, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię w oparciu bitstream access.

Prezes UKE 28. lutego zwrócił się do TP i Netii o wyeliminowanie do 7. marca powstałych trudności, rozpatrzenie wszystkich zaległych skarg i reklamacji abonentów oraz doprowadzenie do sytuacji, w której okres przerwy w świadczeniu usług szerokopasmowych na rzecz użytkownika przejmowanego przez Netię, jeśli umowa nie stanowi inaczej, nie trwał dłużej niż 12 godzin.

Po 7. marca Prezes UKE oczekuje na przesłanie szczegółowej informacji o podjętych i planowanych działaniach, które zapewnią prawidłową współpracę obu operatorów na zasadach dających gwarancje zachowania praw użytkowników końcowych. W następnej kolejności przeprowadzone zostaną postępowania kontrolne.

Prezes UKE zwrócił się także o niezwłoczne wskazanie osób lub komórek organizacyjnych, wraz z podaniem danych kontaktowych (w tym adresów e-mail), na które UKE będzie mógł przekazywać do pilnego rozpatrzenia wpływające do urzędu skargi związane z implementacją usługi bitstream access.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UKE