DAJ CYNK

Wakacyjne Mocne Wejście

WitekT

Wydarzenia

Agencja Paralotna przygotowała dla PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście.

Agencja Paralotna przygotowała dla PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście.

Kampania prowadzona jest pod hasłem Który podać?.

Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów sieci. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy i zachęcić go do zakupu nowych aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem i Jednej Idei Mix.

Layout jest utrzymany w letnim, wakacyjnym klimacie. Koncept oparty został na założeniu, iż odchodzimy od prostej komunikacji szczegółów oferty cenowej i wysokości rabatów na rzecz budzącej pozytywne, wakacyjne skojarzenia kampanii image-owej.

Cała akcja jest prowadzona wokół punktów sprzedaży Idea. Główne madia kampanii to reklamy w prasie codziennej, plakaty, ulotki, bannery, witryny salonów oraz POSy w salonach Idea. Dodatkowo planowane są eventy i działania promocyjne na ulicach miast.

Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień 2005.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run