DAJ CYNK

Wojciech Mann w reklamach Heyah

WitekT

Wydarzenia

Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah.

Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah.

Kampania ma charakter teaserowy, jej rozwiązanie nastąpi w weekend (1. października).

W głównych stacjach telewizyjnych emitowane są trzy, 10-sekundowe spoty, reklamy (w dwóch wersjach) są również na bilboardach i w prasie.

Zawsze staramy się zaskakiwać i dlatego zdecydowaliśmy się zmienić formę naszej komunikacji. Do tej pory reklamowały nas postaci rysunkowe z komiksów lub animowane postaci bajkowe (np. ostatnio plastelinowy Czerwony Kapturek i Szewczyk Dratewka z owieczką). Nasi odbiorcy zaczęli się już do tego przyzwyczajać, więc po raz pierwszy w naszych reklamach występuje "żywa twarz", czyli Wojciech Mann, jako osoba kojarzona z muzyką. A dlaczego, przekonamy się niebawem - mówi Agata Borowska, rzecznik Heyah.

Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a media zaplanował i kupił Optimum Media OMD.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media&Marketing Polska