12. maja startuje ogólnopolska zabawa Motoroli – Design Yourself. Jej zwycięzcy wezmą udział w specjalnym wyjeździe, w trakcie którego styliści i specjaliści od autoprezentacji pomogą w stworzeniu nowego wizerunku, który zostanie wykreowany nie tyle na podstawie ich wizji, co w oparciu o specyficzny "autoportret", uzyskany na podstawie odpowiedzi na pytania ze specjalnej, zorientowanej socjologicznie-kulturowo ankiety przygotowanej dla uczestników zabawy.
Konkurs Design Yourself, organizowany przez Motorolę, jest zabawą opartą na chęci wyróżnienia się z tłumu, zabawą w odkrywanie i eksponowanie tego, co w nas najlepsze. Projektowanie samego siebie, w rozumieniu organizatorów, nie oznacza jednak zmiany osobowości, a jedynie pokazanie siebie w inny, bardziej atrakcyjny sposób. Akcja, prowadzona od 12. maja do 12. czerwca w Internecie oraz w wybranych weekendach maja i czerwca w 10 centrach handlowych w całej Polsce, umożliwi klientom firmy skorzystanie z wiedzy i umiejętności profesjonalistów zajmujących się wizerunkiem.
W zabawie może wziąć udział każdy, kto kupi jeden z telefonów z Motoroli: RAZR V3, SLVR L7 lub L6 i wypełni specjalną ankietę na stronie www.motowizerunek.pl.
10 finalistów będzie mogło dokonać zmiany swojego wizerunku rozumianego jako najbardziej zewnętrzna, bo tworzona na użytek budowania relacji z innymi oraz eksponowania siebie, część naszej tożsamości. Sesje kreowania wizerunku odbędą się w ekskluzywnym SPA Wzgórza Dylewskie dr Ireny Eris. Nad metamorfozą będzie czuwać sztab ekspertów w dziedzinie kreowania image’u, wśród nich: dr Marek Kochan – socjolog i językoznawca specjalizujący się procesach autoperswazji i autoprezentacji, fryzjerka i wizażystka Anna Męczyńska oraz konsultant w sprawach ubioru - Sławek Blaczewski. Gospodarzem wyjazdu będzie Maciej Orłoś, który poprowadzi również warsztaty z autoprezentacji.
Jury wyłoni także 40 kolejnych osób z najciekawszymi odpowiedziami, którzy pójdą na darmowe zakupy wraz ze stylistami w roli doradców.
Konkurs "Design Yourself" jest wyrazem naszego przywiązania do piękna i designu na najwyższym poziomie. Oprócz wyróżnienia się dzięki najbardziej designerskiemu telefonowi Motoroli, chcemy dać naszym klientom możliwość zmiany także swojego wizerunku – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
W ramach akcji, w wybranych dziesięciu centrach handlowych pojawią się designerskie stoiska promocyjne Motoroli, w których będzie można przetestować telefony objęte konkursem i uzyskać szczegółowe informacje na temat akcji Design Yourself. Stoiska będą czynne w dniach 19-21. maja, 26-28. maja oraz 2-4. czerwca. Adresy centrów handlowych, w których pojawią się punkty Motoroli:
• 3 Stawy Katowice, ul. Pułaskiego 60,
• Arkadia Warszawa, al. Jana Pawła II 82,
• CH Bielany Wrocław, ul. Czekoladowa 9,
• Galaxy Szczecin, al. Wyzwolenia 18-20,
• Galeria Kazimierz Kraków, ul. Podgórska 34,
• Galeria Mokotów Warszawa, ul. Wołoska 12,
• Galeria Pomorska Bydgoszcz, ul. Fordońska 141,
• Manhattan Gdańsk, ul. Grunwaldzka 82,
• Pasaż Łódzki Łódź, ul. Włókniarzy 264,
• Stary Browar Poznań, ul. Półwiejska 32.
Źródło tekstu: Motorola