BLIK już dostępny w Citi Handlowym

Klienci Citi Handlowego mogą już korzystać z BLIKA. Za jego pomocą opłacą zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych, wpłacą i wypłacą pieniądze w bankomacie oraz zrealizują przelewy na telefon BLIK.

Marian Szutiak (msnet)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
BLIK już dostępny w Citi Handlowym

Citi Handlowy to kolejny bank, który udostępnił swoim klientom BLIKA. Popularność tego systemu płatności bezgotówkowych wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych wciąż bardzo szybko rośnie. Na koniec trzeciego kwartału 2021 roku aktywnie korzystało z niego 8,6 mln osób – to połowa wszystkich użytkowników regularnie wykorzystujących bankowe aplikacje w Polsce. Dostęp do BLIKA mają już obecnie klienci wszystkich banków w naszym kraju.

Dalsza część tekstu pod wideo
WIDEO: Masz taki telefon w szufladzie? Nie uwierzysz, co możesz z nim zrobić

Cieszymy się, że BLIK dołączył do płatności mobilnych, z których mogą korzystać nasi klienci. Transakcje przy pomocy kodu BLIK są już dostępne zarówno dla posiadaczy konta osobistego, jak i kart kredytowych Citi Handlowy. Aby z nich korzystać, wystarczy uruchomić aplikację Citi Mobile.

– powiedział Tomasz Makowski, dyrektor biura produktów bankowości zdalnej w Citi Handlowy

Klienci Citi Handlowego mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce oraz coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju. Mogą również korzystać z przelewu na telefon BLIK, czyli przesyłać pieniądze do innego użytkownika bez konieczności wpisywania jego numeru rachunku bankowego, a podając tylko numer telefonu.

BLIK już dostępny w Citi Handlowym

To dla nas ważny moment - BLIK jest obecnie dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Cieszymy się, ze od teraz z najlepszego mobilnego systemu płatności mogą korzystać klienci Citi Handlowego.

– powiedział Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA

BLIK w ciągu 6 lat obecności na rynku stał się najpopularniejszym systemem płatności mobilnych w Polsce. Kwartalnie BLIKIEM realizowane jest już prawie 200 mln transakcji o wartości blisko 27 mld zł. Rozwiązanie dostępne jest dla wszystkich klientów bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP).

Icon

6 komentarzy

Zaloguj się, by śledzić dyskuję
Dołącz do użytkowników, pisz bez limitu, śledź odpowiedzi oraz reakcje na swoje komentarze. Nie przegap ważnych rozmów!Możesz dodać 3 komentarze w ciągu 14 dni
Avatar autora komentarza
Dodaj komentarz
Telepolis - gif