Revolut Pay: nowa metoda płatności. Nie musisz być klientem fintechu
Revolut wprowadza nową metodę płatności – Revolut Pay. Dzięki niej klienci sklepów internetowych mogą płacić za zakupy "jednym kliknięciem". Fintech obiecuje szybką i bezpieczną akceptację płatności oraz możliwość zarabiania na cashbacku.

Revolut ogłosił premierę Revolut Pay – nowej metody płacenia za zakupy w internecie. Sklepy i sprzedawcy w Wielkiej Brytanii i Europie, w tym także już w Polsce, mogą już prezentować Revolut Pay jako metodę zapłaty na stronach produktów czy w koszykach zakupów obok innych, znanych systemów płatności, jak Google Pay, BLIK czy PayPal.
Obecni klienci fintechu mogą korzystać z Revolut Pay, dokonując płatności z pomocą kart Revolut lub bezpośrednio z konta Revolut. Osoby, które nie są klientami Revolut, mogą płacić kartami Mastercard lub Visa wydanymi przez inne banki.



Atutami Revolut Pay mają być zdaniem fintechu błyskawiczne, bezpośrednie płatności i najwyższy poziom bezpieczeństwa dla klientów. Transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca, bez konieczności wpisywania numeru konta.
Za pomocą Revolut Pay można płacić za zakupy w smartfonie lub w internecie. Co więcej, klienci mogą też zarabiać na cashbacku za zakupy.
Revolut przekonuje, że jego nowa metoda płatności to także korzyść dla sprzedawców, ponieważ obniży odsetek koszyków porzuconych przez klientów. Z badań wynika, że usługodawcy internetowi tracą do 80% sprzedaży, bo klienci zniechęceni zbyt długimi i niejasnymi procesami płatniczymi oraz ograniczonym wyborem metod transakcji, rezygnują w ostatniej chwili z zakupu. Revolut Pay ma być sposobem, aby dzięki szybkim płatnościom utrzymać klienta i zachęcić go do sfinalizowania zakupu.
Cechy usługi Revolut Pay:
- nowy sposób przyjmowania płatności,
- wysoki poziom bezpieczeństwa wykorzystujący dwustopniową autoryzację płatności,
- usługodawcy mogą przyjmować płatności w ponad 20 walutach,
- dzięki Revolut Pay środki pojawią się bezpośrednio na koncie Revolut Business usługodawcy w ciągu 24 godzin, bez dodatkowych kosztów,
- małe i średnie firmy mogą dodać i aktywować Revolut Pay na swoich stronach mobilnych i w internecie, dzięki łatwym do zainstalowania wtyczkom w kilka minut,
- większym firmom Revolut Pay oferuje zestaw wtyczek API i SDK, które pozwolą uruchomić rozwiązanie w ciągu kilku dni,
- możliwość oferowania klientom korzyści, w postaci cashbacku za dokonane zakupy.