[Aktualizacja] Awaria dotknęła Kalendarz Google. Gigant z Mountain View pracuje nad rozwiązaniem problemu

Awarie dotykają także największych. Usługa Kalendarz Google przestała działać w Stanach Zjednoczonych i w większości państw europejskich, w tym w Polsce. Wchodząc na stronę webową Kalendarza mogliśmy zobaczyć błąd 404.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Awaria dotknęła Kalendarz Google. Gigant z Mountain View pracuje nad rozwiązaniem problemu

Google wie o awarii, o czym poinformował w komunikacie na stronie G Suite Status Dashboard. Amerykanie napisali o godzinie 16:22, że badają raporty dotyczące problemów z Kalendarzem Google, które sprawiają, że użytkownicy nie mają do niego dostępu. O godzinie 17:40 pojawił się kolejny komunikat, w którym Google podaje, że kontynuuje badanie problemu. Kolejne informacje powinny się pojawić wkrótce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wejście na stronę webową Kalendarza Google kończyło się wyświetleniem strony z błędem 404, która oznacza, że strona o podanym adresie nie została znaleziona. Niektórzy użytkownicy, których dotknął problem, mogli zauważyć, że działa wersja mobilna kalendarza. Tak miał jeden z naszych redaktorów, który właśnie potwierdził, że także wersja przeglądarkowa usługi zaczęła działać, na pierwszy rzut oka prawidłowo.

W komunikacie z godziny 18:40 Google poinformował, że problemy powinny zniknąć dla większości użytkowników do godziny 19:40. Należy pamiętać, że ten przedział czasowy jest szacunkowy i może ulec zmianie.

[Aktualizacja] Awaria dotknęła Kalendarz Google. Gigant z Mountain View pracuje nad rozwiązaniem problemu

Aktualizacja

Zgodnie z najnowszym komunikatem Google'a w sprawia Kalendarza, usługa powinna już działać prawidłowo u wszystkich.

- Problem z Kalendarzem Google powinien zostać rozwiązany. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość i ciągłe wsparcie. Zapewniamy, że niezawodność systemu jest najwyższym priorytetem w Google, a my stale ulepszamy nasze systemy.