Bez różnicy czy masz kartę NVIDIA GeForce, czy AMD Radeon; nowszą czy starszą. Z szalenie przydatnej technologii FidelityFX Super Resolution 2.0 możesz skorzystać w kolejnej grze. Tym razem mowa o God of War na PC.
Na początku ubiegłego miesiąca, a dokładniej 12 maja 2022 roku, pojawiła się nowa technologia od AMD. Mowa o FidelityFX Super Resolution w wersji 2.0. Pierwsze testy udowodniły spory postęp. Różnica jest na tyle kolosalna, że część osób mówi nie tylko o dogonieniu, ale i przegonieniu rozwiązania od NVIDII.
AMD FSR 2.0, podobnie jak NVIDIA DLSS, to zaawansowana metoda upscalingu. W skrócie obraz w grze renderowany jest w niższej rozdzielczości niż natywna, a następnie powiększany do wybranej przez gracza. W efekcie otrzymujemy dobrą jakość obrazu przy zachowaniu wysokiego klatkażu.
Pierwszą grą, która oferowała wsparcie AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 był Deathloop, drugi był Farming Simulator 22, a teraz wreszcie kolej na tegoroczny hit od Sony. Mowa o God of War w wersji na PC. Aktualizacja dostępna jest od wczoraj na platformie Steam i każdy może sprawdzić FSR 2.0 samemu.
Według Czerwonych wprowadzenie do gry AMD FidelityFX Super Resolution 2.0, jeśli jest już tam konkurencyjne NVIDIA DLSS, zajmuje około 3 dni. Tym samym należy zakładać, że pula gier będzie sukcesywnie rosnąć. To dobrze, bowiem rozwiązanie AMD jest uniwersalne. Działa zarówno na Radeonach, jak i Geforce'ach. Nowszych i starszych.
Zobacz: Gry naszego dzieciństwa - w co grało się 20 lat temu?
Zobacz: Sprawdziłem Apex Legends Mobile. Potrzebujemy więcej takich gier
Źródło zdjęć: VideoCard
Źródło tekstu: VideoCardz, oprac. własne