DAJ CYNK

God of War na PC zyskał obsługę najnowszej technologii AMD

Przemysław Banasiak

Gry

God of War na PC zyskał obsługę najnowszej technologii AMD

Bez różnicy czy masz kartę NVIDIA GeForce, czy AMD Radeon; nowszą czy starszą. Z szalenie przydatnej technologii FidelityFX Super Resolution 2.0 możesz skorzystać w kolejnej grze. Tym razem mowa o God of War na PC.

 

Na początku ubiegłego miesiąca, a dokładniej 12 maja 2022 roku, pojawiła się nowa technologia od AMD. Mowa o FidelityFX Super Resolution w wersji 2.0. Pierwsze testy udowodniły spory postęp. Różnica jest na tyle kolosalna, że część osób mówi nie tylko o dogonieniu, ale i przegonieniu rozwiązania od NVIDII.

AMD FSR 2.0 działa zarówno na Radeonach, jak i GeForce'ach

AMD FSR 2.0, podobnie jak NVIDIA DLSS, to zaawansowana metoda upscalingu. W skrócie obraz w grze renderowany jest w niższej rozdzielczości niż natywna, a następnie powiększany do wybranej przez gracza. W efekcie otrzymujemy dobrą jakość obrazu przy zachowaniu wysokiego klatkażu.

Pierwszą grą, która oferowała wsparcie AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 był Deathloop, drugi był Farming Simulator 22, a teraz wreszcie kolej na tegoroczny hit od Sony. Mowa o God of War w wersji na PC. Aktualizacja dostępna jest od wczoraj na platformie Steam i każdy może sprawdzić FSR 2.0 samemu.

Według Czerwonych wprowadzenie do gry AMD FidelityFX Super Resolution 2.0, jeśli jest już tam konkurencyjne NVIDIA DLSS, zajmuje około 3 dni. Tym samym należy zakładać, że pula gier będzie sukcesywnie rosnąć. To dobrze, bowiem rozwiązanie AMD jest uniwersalne. Działa zarówno na Radeonach, jak i Geforce'ach. Nowszych i starszych.

Zobacz: Gry naszego dzieciństwa - w co grało się 20 lat temu?
Zobacz: Sprawdziłem Apex Legends Mobile. Potrzebujemy więcej takich gier

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: VideoCard

Źródło tekstu: VideoCardz, oprac. własne