DAJ CYNK

Amerykanie coraz rzadziej korzystają z Facebooka

Michał Świech

Rozrywka

Bardzo długo Facebookowi udało się unikać przeznaczenia, które spotkało Friendstera, MySpace czy Naszą Klasę. Jednak w końcu i z samego Facebooka ludzie korzystają coraz rzadziej.

Opracowanie autorstwa Activate Inc pokazuje, że w ciągu ostatnich dwóch lat aktywność Amerykanów na Facebooku spadła o 26%. W 2017 roku przeciętny John Doe spędzał na Facebooku prawie 13 godzin, natomiast teraz nie jest to nawet dziewięć i pół godziny. Jednocześnie urosły wszystkie inne media społecznościowe: Snapchat, Reddit, Twitter, Instagram i bijący absolutne rekordy TikTok, którego wzrost jest wręcz gigantyczny. Facebook dobre wyniki notuje tylko wtedy jeśli doliczymy do niego Messengera.

Widzimy też, ze dobrą decyzją był choćby Instagram. Rozumiemy też czemu Mark Zuckerberg z taką furią podchodzi do Elizabeth Warren, która jest jedną z dwóch najważniejszych kandydatek do nominacji Partii Demokratycznej w przyszłych wyborach prezydenckich. Senator chce bowiem przymusowego podziału firmy i odebrania jej Instagramu i WhatsAppa.

Podział Facebooka: Zuckerberg i Partia Demokratyczna USA na wojennej ścieżce

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: fastcompany, wł