DAJ CYNK

Liga mistrzów? Teraz już tylko z Oppo

Patryk Łobaza

Wydarzenia

Oppo poinformowało dzisiaj o nawiązaniu współpracy z UEFA Champions League. Kontrakt będzie trwał co najmniej przez dwa najbliższe sezony.

Reklamy przed meczami, banery na stadionach i informacje o sponsorze na oficjalnych stronach. Piłka nożna to świetny sposób na zareklamowanie swojej marki i produktu, szczególnie, gdy chodzi o Ligę Mistrzów, turniej, który budzi najwięcej emocji. Oppo pochwaliło się dzisiaj, że udało im się przypieczętować umowę z UEFA.

Oppo na stadionowych panelach

Przez dwa najbliższe sezony, Oppo będzie zajmować ważne miejsce w wielu przedsięwzięciach UEFA. Firma zyska możliwość pojawienia się na tłach transmisji, panelach reklamowych na stadionach, a także kluczowych pozycjach na stronie internetowej i w mediach społecznościowych Ligi Mistrzów, Superpucharu, Finałów Ligi Mistrzów w Futsalu i Finałów Ligi Młodzieżowej.

Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że Oppo dołączy do naszej rodziny UEFA Champions League. Wierzymy, że Oppo i UEFA kierują się podobnymi wartościami i wspólnie uda nam się zainspirować fanów na całym świecie.

- powiedzial Guy Laurent z UEFA

Podpisanie umowy zostało przypieczętowane wspólną reklamą, w której wystąpili Guy Laurent, dyrektor marketingu UEFA i Wiliam Liu prezes globalnego działu marketingu Oppo. Obydwaj panowie wyrazili swoją ekscytację i nadzieję na owocną współpracę oraz wspólne inspirowanie fanów.

To nie jest pierwszy raz, gdy Oppo celuje w fanów sportowych zmagań. Wcześniej widzieliśmy, jak firma współpracowała z Wimbledonem i Rolandem-Garrosem w tenisie, a także z Międzynarodową Radą Krykieta.

Zobacz: Facebook uległ presji. Na tę zmianę czekają milion
Zobacz: Xiaomi z drugą falą letnich obniżek. Kolejne Redmi kupimy taniej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: 123