DAJ CYNK

Play wprowadza Multi SIM. W Virgin Mobile też

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Play wprowadza Multi SIM. W Virgin Mobile też

Usługa Multi SIM wchodzi do oferty Play i Virgin Mobile. Dzięki niej można korzystać z tego samego numeru na dwóch urządzeniach, na przykład na smartfonie i smartwatchu.

W Play i Virgin Mobile debiutuje usługa Multi SIM. Umożliwia ona korzystanie z jednego numeru telefonu na dwóch urządzeniach. Dodatkowo, klienci Play mają okazję zakupić najnowsze smartwatche Samsunga z serii Galaxy w atrakcyjnych cenach i cieszyć się możliwością wykonywania połączeń bezpośrednio z zegarka.

Smartwatche są coraz popularniejsze

W pierwszym kwartale 2024 roku Play odnotował 15% wzrost sprzedaży smartwatchy w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. To znaczący wynik, który świadczy o rosnącym zainteresowaniu konsumentów tego typu urządzeniami.

Odpowiedzią na potrzeby rynku jest wprowadzona właśnie usługa Multi SIM. Pozwala ona na sklonowanie karty SIM i używanie jej na również w zegarkach. Dzięki temu, użytkownicy mogą wykonywać i odbierać połączenia, a także korzystać z mobilnego Internetu niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Wystarczy, że będzie tam zasięg sieci komórkowej. Może to być szczególnie przydatne podczas biegania, robienia zakupów czy w sytuacjach, gdy zapomnimy zabrać ze sobą telefon.

Dostępność i cena

Usługa Multi SIM jest dostępna na urządzeniach Samsunga i kosztuje 9 zł miesięcznie. Można ją aktywować w wybranych taryfach dla klientów prywatnych i biznesowych, a także dezaktywować w dowolnym momencie trwania umowy. Z oferty mogą skorzystać abonenci sieci Play z następującymi taryfami:

  • klienci indywidualni: SOLO PLAY S, SOLO PLAY M, SOLO PLAY L, SOLO PLAY HOMEBOX, SOLO PLAY HOMEBOX TV, SOLO S II, SOLO M 5G, SOLO L 5G, SOLO HOMEBOX 5G, GRUPA PLAY S, GRUPA PLAY M, GRUPA PLAY L, GRUPA PLAY HOMEBOX, GRUPA PLAY HOMEBOX TV, GRUPA S II, GRUPA M 5G, GRUPA L 5G, GRUPA HOMEBOX 5G,
  • klienci biznesowi: BIZNES EUROPA I ŚWIAT, BIZNES PLAY, BIZNES UNLIMITED, SIM S DLA FIRM, SIM M DLA FIRM, SIM L DLA FIRM, SIM BIZNES BOX, SIM BIZNES BOX PRO, SIM BIZNES START, SIM FORMUŁA BIZBOX, SIM S DODATKOWA DLA FIRM, SIM STANDARD DLA FIRM, FORMUŁA SMARTFON 49,99 DLA FIRM, SIM FORMUŁA PERFECT BOX DLA FIRM, SIM FORMUŁA PERFECT DLA FIRM, SIM BIZNES BOX ULTRA,

a także klienci abonamentowi Virgin Mobile. Obecnie usługę można włączyć w salonie Play lub dzwoniąc do konsultanta. W Play24 obecnie nie jest to możliwe, ale z czasem może się to zmienić.

Play na zegarku

Jak informuje operator sieci Play, trwają prace nad udostępnieniem usługi na zegarkach z systemem Android od innych producentów niż Samsung. Planowane jest również wprowadzenie usługi Multi SIM na smartwatche Apple'a, co powinno nastąpić w pierwszej połowie 2025 roku.

Zegarki wspierające Multi SIM w Play

Na początek, w ofercie fioletowego operatora zadebiutują następujące zegarki, na których będzie można skorzystać z Multi SIM:

  • Samsung Galaxy Watch Ultra,
  • Samsung Galaxy Watch7 LTE 40mm,
  • Samsung Galaxy Watch7 LTE 44mm,
  • Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE 47mm.

Lista smartwatchy wspierających usługę Multi SIM ma być sukcesywnie poszerzana. Pozwoli to na jeszcze większą elastyczność w wyborze urządzeń.

Możliwość korzystania z jednego numeru telefonu na dwóch lub więcej urządzeniach to ogromna wygoda, która z pewnością znajdzie wielu zwolenników. Sam z tego korzystam od lat w sieci Orange. Usługa Multi SIM nie tylko zwiększa komfort użytkowania elektroniki noszonej, ale również otwiera nowe możliwości w codziennym życiu.

Szczegóły oferty można znaleźć na stronach play.pl/multisim oraz virginmobile.pl/multisim, a także we wszystkich salonach Play. Warto również zajrzeć do regulaminu usługi.

Zobacz: Play rozbudowuje sieć. W lipcu padł rekord
Zobacz: Pojechałem na Pol'and'Rock. Cofnęli mnie do Średniowiecza

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, Play

Źródło tekstu: Play