Snap zapowiedział powstanie specjalnego narzędzia do przymierzania ubrań bez wychodzenia z domu. Teraz nie trzeba już się martwić, czy rozmiar butów będzie właściwy ani czy spodoba nam się krój.
Snapchat już od dłuższego czasu stawia mocno na e-commerce. Za pośrednictwem aplikacji od kilku lat można przymierzyć akcesoria typu okulary, kapelusz, czy szminka i zobaczyć, jak w nich się prezentujemy. Służy im do tego narzędzie opierające się na rozszerzonej rzeczywistości.
Snap, firma odpowiadająca za Snapchat ogłosiła, że już wkrótce wypuści narzędzie do przymiarki ciuchów. Nowa jednostka, która będzie się tym zajmować to AR Enterprise Services (ARES). Skorzystać z niej będą mogli właściciele sklepów internetowych. Po zintegrowaniu narzędzia z platformą sprzedażową klienci dostaną możliwość przymierzania ciuchów w ramach rozszerzonej rzeczywistości.
Sprzedawcy już od jakiegoś czasu nieoficjalnie testują The Shopping Suite, jedną z pierwszych funkcji nowego projektu firmy Snap. Pozwala ona na wirtualną przymiarkę takich produktów, jak ubrania, okulary przeciwsłoneczne i buty. Klienci mogą przesłać swoje zdjęcie, by zobaczyć, jak będą wyglądać w danym odzieniu lub zobaczyć to w czasie rzeczywistym w ramach AR.
Wszyscy wiemy, jak to bywa z rozmiarówkami. W jednym sklepie dany rozmiar jest na nas idealny, by w drugim był nieco za duży, a w trzecim o wiele za mały. Osoby kupujące odzież przez Internet często muszą to robić w ciemno, jednak wraz z The Shopping Suite trafi również funkcja dopasowania produktu w oparciu o rozmiar i kształt ciała.
Zobacz: Opera nie zostaje w tyle za konkurencją. Wprowadzi ważną funkcję
Zobacz: Duolingo nauczy nie tylko języka. Ma nowy pomysł
Źródło zdjęć: Snap
Źródło tekstu: Snap