Sprzęt
Plantronics: Globalna usługa serwisowa w trybie door-to-door
Z końcem 2016 roku Plantronics zdecydował się rozszerzyć gwarancję na swoje produkty o globalną usługę serwisową w trybie door-to-door. Od teraz dostępna jest ona również w Polsce.
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Odpowiedzialność firmy za produkt nie kończy się z chwilą, gdy zejdzie on ze sklepowej półki. Dla marki Plantronics działania posprzedażowe są równie ważne jak sam proces tworzenia produktu. O ich najwyższą jakość dba zespół obsługi klienta, który doradza w kwestiach związanych z prawidłowym użytkowaniem sprzętu i pomaga w razie problemów
sprzęt Plantronics
zostanie wymieniony na nowy
Niewiele firm może zapewnić rozpatrzenie gwarancji w ciągu jednego dnia roboczego. Użytkownik wchodzi na stronę plantronics.com i wybiera właściwy kraj, a potem loguje się do swojego konta, podając numer seryjny sprzętu i otrzymuje nowy w miejsce wadliwego