Rok 2021 przyniósł spore zmiany w sklepie internetowym Morele.net. Uważni klienci na pewno dostrzegli nowe logo, ale oprócz tego uruchomiona została usługa o nazwie Morele MAX.
Ostatni kwartał był niezwykle intensywny dla Morele.net. Jeden z największych sklepów internetowych w Polsce pod koniec lutego zaprezentował między innymi nową identyfikację wizualną i platformę komunikacji. Firma komunikuje się z klientami też zupełnie nowych hasłem "zakupy online to pestka".
Podjęte działania to kolejne kroki w kierunku tworzenia i rozwijania platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób.
- czytamy w oświadczeniu firmy.
Na tym jednak nowości się nie kończą. Z perspektywy klientów ważniejszą informacją jest wprowadzenie usługi Morele MAX. To rodzaj abonamentu, w ramach którego użytkownicy otrzymują darmową dostawę za zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Trudno nie dostrzec tutaj pewnej inspiracji Allegro Smart, ale chyba nie ma w tym nic złego. Oprócz tego Morele MAX pozwala na zwrot produktów w terminie nawet do 30 dni.
Misją, realizowaną przez sklep Morele, jest oferowanie wygody poprzez upraszczanie zakupów online. Wszystko po to, aby Klienci nie musieli tracić czasu i mieli pewność, że dokonali najlepszego wyboru.
- informuje Morele.net.
Zobacz: Allegro będzie konkurować z InPostem i postawi własne automaty paczkowe
Zobacz: Amazon podpisał umowę z InPost. Zakupy dostarczy do Paczkomatów
Źródło tekstu: morele.net