DAJ CYNK

Fioletowy operator udostępnił nową wersję aplikacji Play24

Marian Szutiak

Rozrywka

W sklepach Google Play oraz App Store jest dostępna aktualizacja dla aplikacji Play24. Nowa wersja, oznaczona numerem 6.0, wprowadza odświeżony wygląd, przebudowane menu oraz nowe funkcje. 

Play24 to aplikacja mobilna, która umożliwia zarządzanie kontem i usługami posiadanymi w sieci Play. Cieszy się ona dosyć wysokimi ocenami użytkowników - 4,2 w Google Play i 4,6 w App Store. Najnowsza aktualizacja jest efektem przeprowadzonych badań i testów, a także opinii użytkowników oraz analiz biznesowych.

Aktualizacja wnosi przede wszystkim odświeżony design, który - jak podaje operator - podkreśla prostotę i funkcjonalność. Zgodnie z obowiązującymi trendami, wszystkie ekrany zostały ujednolicone, a boczne menu główne zostało przeniesione na dolną krawędź, dzięki czemu nawigacja jest jeszcze wygodniejsza. Dużym usprawnieniem ma być opcja automatycznego uzupełniania kodów z wiadomości SMS, zatwierdzających zmiany na koncie, wykonane przez użytkownika.

- Nowa aplikacja Play24 to efekt konsekwentnie realizowanej przez Play strategii Digital First, First in Digital. Zależy nam, aby nasi klienci nie tylko mogli samodzielnie obsługiwać się w kanałach cyfrowych, ale również mieli poczucie, że używają absolutnie najlepszych rozwiązań na rynku. Play24 to ścisła czołówka aplikacji operatorskich, o czym świadczą wysokie oceny użytkowników oraz stale rosnąca popularność usługi. Nowa wersja, którą właśnie oddajemy w ręce naszych klientów, to dopiero początek, znacznie bardziej emocjonujących zmian.

- powiedział Piotr Palarczyk, Head of Product

Klienci korzystający z ofert abonamentowych mogą na bieżąco kontrolować status swoich faktur oraz dodatkowych kosztów w danym okresie rozliczeniowym. Wszystkie te informacje są prezentowane w jednym miejscu. Dodatkowo, po zakończeniu umowy, w aplikacji pojawi się stosowna informacja ze specjalnie przygotowaną ofertą. W przyszłości mają tam też trafiać dedykowane promocje oraz propozycje nowych usług.

Zobacz: Marcowe wyniki Speedtestu. Inea nie daje szans konkurentom, a fioletowe LTE znowu jest najszybsze
Zobacz: Raport przenośności numerów w 1Q2019. Orange i Play na minusie, mocny Plus, Premium Mobile w innej lidze
Zobacz: Wyniki operatorów w 2018 roku. Czyja strategia okazała się najbardziej dochodowa?

Użytkownicy numerów na kartę mogą w aplikacji sprawdzić stan konta, a także liczbę pozostałych gigabajtów, minut oraz smsów. Wszystkie te informacje są wyświetlane na głównym ekranie aplikacji. Play24 w wersji 6.0 umożliwia również doładowanie środków na koncie z wykorzystaniem mobilnych form płatności – Apple Pay, Google Pay oraz BLIK. Dzięki temu doładowanie nie powinno zająć więcej niż 10 sekund.

Zobacz: Nowe sposoby doładowania konta w Play24 - Apple Pay i Google Pay
Zobacz: Blue Media wdraża płatności cykliczne BLIKIEM w sieci Play

- Nad nową wersją aplikacji pracowaliśmy przez ostatnie pół roku w blisko 60-osobowym zespole ekspertów. Na co dzień w Play24 obsługujemy ponad 4 mln klientów, którym chcemy oferować najlepsze doświadczenie użytkownika i zapewnić sprawną samoobsługę z poziomu ich telefonu. Nie spoczywamy na laurach i już teraz pracujemy nad kolejnymi funkcjami - w tym między innymi nad możliwością kontaktu z obsługą klienta z aplikacji bez konieczności uwierzytelnienia na infolinii. To, jak i inne usprawnienia, oddamy w ręce naszych użytkowników jeszcze przed wakacjami.

- powiedziała Katarzyna Wiśnios, Play24 Product Manager

Zobacz: Międzynarodowe połączenia i SMS-y do Unii Europejskiej będą tańsze. Play 15 maja wprowadzi nowy cennik
Zobacz: Play będzie walczyć o 5G Ready do końca. Czy fiolet wygra z różem?
Zobacz: Play podsumowuje testy Play Now TV i prezentuje nowe rozwiązania

Ankieta
80%
18%
2%

Wszystkich głosujących: 322

Źródło ankiety: Fioletowy operator udostępnił nową wersję aplikacji Play24

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play