DAJ CYNK

[Aktualizacja III] Problemy z 500+ i 300+ w mBanku i ING

orson_dzi

Rozrywka

Klienci mBanku i ING mają problemy z działaniem serwisu transakcyjnego. Zbiegły się one z pierwszym dniem składania nowych wniosków 500+.

Wielu klientów ma problem z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego. Strona banku albo nie uruchamia się wcale, albo działa bardzo wolno. Sytuację potwierdzają zgłoszenia w serwisie DownDetector.

Zobacz: Rekordowa liczba płatności bezgotówkowych w Polsce

Również na profilu mBanku w serwisie Facebook nie brakuje głosów niezadowolonych klientów.

Zobacz: Test zegarka Honor Watch Magic - niedrogi smartwatch wytrzymujący tydzień na baterii

Problemy z działaniem strony internetowej banku występują pierwszego dnia, w którym można składać nowe wnioski o 500+. Z komentarzy w sieci wynika, że jeśli już uda się zalogować do serwisu transakcyjnego, to właśnie zakładka z wnioskami ma największe problemy z działaniem.

Zobacz: Play uruchamia sieć 5G w Toruniu

Prawidłowo działa obecnie aplikacja mobilna banku.

O komentarz w sprawie poprosiliśmy rzecznika prasowego mBanku. Jeśli otrzymamy jakieś informacje, zaktualizujemy wiadomość.

Zobacz: Play i Vectra potwierdzają współpracę. Światłowód w Play już w 2020 roku
Zobacz: Huawei Mate 30 Pro z okrągłym modułem aparatu na pierwszych zdjęciach

Aktualizacja

Otrzymaliśmy informację od mBanku wyjaśniającą przyczyny problemów.

W związku z ogromnym zainteresowaniem wnioskami 500+ i 300+, mamy obecnie problemy z uruchomieniem strony www.mBank.pl
Serwis transakcyjny działa poprawnie – klienci mogą się do niego logować bezpośrednio przez adres https://online.mBank.pl
Cały czas działa też aplikacja mobilna i karty.

Nie można jednak w tej chwili złożyć wniosku o świadczenie 500+ lub 300+.
Dodatkowo, państwowy system Emp@tia ma też opóźnienia w przesyłaniu potwierdzeń odbioru. Mogą one docierać do klientów z kilkugodzinnym opóźnieniem.

Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad rozwiązaniem sytuacji. Klientów informujemy na bieżąco za pośrednictwem profili banku w social media.

Aktualizacja II

O problemach informuje też bank ING.

Mamy przejściowe problemy z przyjmowaniem wniosków o wypłaty świadczeń w ramach wniosków 300+ i 500+ składanych poprzez bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, przepraszamy za niedogodności.

Przypominamy, że kolejność składania wniosków nie ma znaczenia dla kolejności ich rozpatrywania i wypłaty pieniędzy. Każda uprawniona do otrzymania świadczenia rodzina może spokojnie złożyć wniosek w ciągu kilku kolejnych tygodni.

Będziemy informować na bieżąco o postępach w usuwaniu awarii.

Aktualizacja III

Kolejne banki informują o problemach ze składaniem wniosków 300+ oraz 500+. Do listy dołączył Santander i PKO BP. Całkowicie nie działa portal Emp@tia. Tymczasem Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej chwali się rosnącą liczbą wniosków. Przed godziną 14 było ich już 400 tys. 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Down Detector; Facebook; wł