DAJ CYNK

This War of Mine: polska gra przekroczyła 4,5 miliona sprzedanych sztuk

Marian Szutiak

Rozrywka

Sprzedaż polskiej gry This War of Mine osiągnęła 4,5 miliona sztuk. Najmniejszym rynkiem zbytu okazała się Wyspa Bożego Narodzenia, gdzie sprzedano jedną sztukę, natomiast największym powodzeniem gra cieszyła się w Stanach Zjednoczonych.

W cyklu swojego istnienia na rynku jeden z największych polskich hitów wśród gier wideo zawładnął w zasadzie wszystkimi liczącymi się platformami: PC, Xbox, PS4, Nintendo Switch, iOS oraz Android. Społeczność graczy rozproszona jest szeroko po całym świecie, rozpoczynając od Wyspy Bożego Narodzenia, gdzie kupiono 1 egzemplarz gry. Gra This War of Mine była nominowana do Paszportu Polityki w dziedzinie Kultura Cyfrowa, opisana przez New York Timesa, Le Monde, Die Welt, Die Zeit, Tygodnik Powszechny i inne światowe media głównego nurtu. Zdobyła tytuł najlepszej polskiej gry roku, nagrodę na festiwalu IGF, SXSW, Games For Change, nagrodę ministra kultury i ponad 100 innych. Ponad 500 tysięcy dolarów zebrane ze sprzedaży dodatków przekazano War Child. Teraz, nowy samodzielny dodatek fabularny This War of Mine: Stories - Father's Promise można pobrać na systemy iOS (tutaj - cena 8,99 zł) i Android (tutaj - cena 7,99 zł).

Zobacz: Gamingowy smartfon Xiaomi Black Shark 2 można już kupić w Europie
Zobacz: Vortex - polski gamingowy Netflix. Platforma ma już miliony użytkowników i zwiększa globalny zasięg przez chmurę IBM
Zobacz: Stadia - nowa platforma gamingowa Google'a

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: 11 bit studios