DAJ CYNK

Tidal, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa to bohaterowie nowej kampanii Huawei AppGallery

Marian Szutiak

Aplikacje

Huawei AppGallery nowa kampania: Tidal, OLX, InPost, World of Tanks, AutoMapa

Tidal jest pierwszą z pięciu aplikacji, które są bohaterami grudniowej kampanii w Huawei AppGallery. Odpowiednie wideo zostało udostępnione na profilu AppGallery na Facebooku. W najbliższych dniach pojawią się tam kolejne filmy, których bohaterami będą aplikacje z innych kategorii, takie jak OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa.

Najnowsza kampania promująca AppGallery to kolejny dowód na realizowanie przez Huawei strategii polegającej na łączeniu rozbudowy sklepu z promocją partnerów marki. Grudniowa akcja promocyjna komunikuje popularne wśród konsumentów kategorie aplikacji, takie jak muzyka, zakupy, gry i nawigacja. Głównym elementem kampanii jest seria 6 filmów – 5 z nich promuje każdą z aplikacji oddzielnie, jeden film opowiada o nich łącznie.

Zobacz: Huawei wystartował Świąteczne Odliczanie w AppGallery. Do zdobycia atrakcyjne nagrody
Zobacz: Aplikacje Getin Noble Banku dostępne w Huawei AppGallery, wkrótce też w wersji HMS

Pierwsze opublikowane wideo, oprócz promocji kategorii „muzyka” i aplikacji Tidal, prezentuje też najnowsze urządzenia marki, pozwalające z tych usług korzystać: jest to smartfon Huawei Mate 40 Pro, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro oraz najnowszy głośnik premium, Huawei Sound. Wideo można obejrzeć na profilu AppGallery na Facebook’u. Pozostałe filmy będą pojawiać się systematycznie przez cały grudzień.

Huawei AppGallery Tidal baner

AppGallery oferuje użytkownikom coraz większe bogactwo aplikacji, polskich i globalnych, z wielu różnych kategorii. Znajduje się tam już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 96 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Zobacz: iFixit sprawdził, czy łatwo samodzielnie naprawić smartfon Huawei Mate 40 Pro
Zobacz: Huawei: do marca EMUI 11 trafi na pokłady 19 smartfonów i tabletów

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei