DAJ CYNK

Sonos ma duże problemy z aplikacją. Naprawa trwa już kilka miesięcy

Marian Szutiak

Aplikacje

Sonos ma duże problemy z aplikacją. Naprawa trwa już kilka miesięcy

Po fail krytyki, jaka spadła na firmę Sonos po majowej aktualizacji aplikacji, producent postanowił wziąć odpowiedzialność za swoje błędy i ogłosił siedem zobowiązań, które mają na celu poprawę jakości oprogramowania i odbudowanie zaufania klientów.

Aktualizacja aplikacji Sonos z maja tego roku wywołała falę niezadowolenia wśród użytkowników. Aplikacja borykała się z licznymi problemami, a wiele funkcji zostało usuniętych lub zmienionych w sposób, który utrudniał korzystanie z systemu audio. Sonos zrozumiał, że popełnił błędy i postanowił podjąć konkretne kroki, aby naprawić sytuację.

Siedem zobowiązań Sonosa

Firma Sonos ogłosiła siedem zobowiązań, które mają na celu poprawę jakości oprogramowania i odbudowanie zaufania klientów. Obejmują one:

  • Pełne skupienie na doświadczeniu klienta. Sonos deklaruje, że będzie ustalać wysokie standardy jakości i nie będzie wprowadzać produktów, dopóki nie zostaną one spełnione.
  • Bardziej rygorystyczne testy. Program testów beta zostanie rozszerzony, aby objąć większą liczbę użytkowników i konfiguracji sprzętowych.
  • Pokora przy wprowadzaniu zmian. Większe zmiany w aplikacji będą wdrażane stopniowo, aby dać użytkownikom czas na adaptację.
  • Powołanie Rzecznika Jakości. Nowo utworzona funkcja ma zapewnić pracownikom Sonos możliwość zgłaszania obaw dotyczących jakości produktów.
  • Przedłużenie gwarancji na głośniki domowe. Sonos przedłuża gwarancję producenta o rok dla wszystkich urządzeń kina domowego i głośników przewodowych.
  • Nieustanne doskonalenie aplikacji. Sonos będzie regularnie wprowadzać aktualizacje oprogramowania, aby optymalizować i ulepszać jego działanie.
  • Utworzenie Rady Doradczej Klientów. Rada ta będzie dostarczać firmie Sonos opinie i spostrzeżenia na temat produktów z perspektywy użytkowników.

Wprowadzenie wymienionych wyżej zobowiązań ma na celu nie tylko poprawę jakości oprogramowania, ale także odbudowanie zaufania klientów. Sonos zdaje sobie sprawę, że stracił zaufanie wielu użytkowników i chce je odzyskać poprzez konkretne działania. Firma deklaruje, że klienci są dla niej najważniejsi i chce to udowodnić poprzez realizację swoich zobowiązań.

Od momentu wydania aktualizacji naszym priorytetem było i nadal jest naprawienie problemów z aplikacją. Popełniliśmy błędy, dlatego najpierw dokładnie zbadaliśmy ich przyczyny, a następnie przekuliśmy wnioski w konkretne działania. Jesteśmy zdeterminowani, aby wprowadzić zmiany, które pozwolą nam odzyskać zaufanie klientów i umocnić naszą pozycję jako marki oferującej najlepsze rozwiązania audio do domu i nie tylko. Wiemy, że klienci muszą być dla nas zawsze na pierwszym miejscu, i jestem przekonany, że dzięki tym zobowiązaniom to osiągniemy.

– powiedział Patrick Spence, CEO firmy Sonos

Aktualizacja aplikacji Sonos

Od momentu premiery nowej aplikacji w maju 2024 roku, Sonos intensywnie pracuje nad jej ulepszeniem. Firma regularnie wydaje aktualizacje oprogramowania, które wprowadzają nowe funkcje, poprawki i ulepszenia. Sonos deklaruje, że większość brakujących funkcji aplikacji została już przywrócona, a pozostałe będą dostępne w najbliższych tygodniach.

Pozostaje zatem poczekać na efekty.

Zobacz: Sonos w końcu przyznał, że nowa wersja aplikacji to bubel
Zobacz: Sonos zwolnił dziś około 100 osób. Ciąg dalszy kryzysu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Sonos

Źródło tekstu: Sonos