DAJ CYNK

FreeM - nowy MVNO z reklamami i darmowymi społecznościówkami

WitekT

Wydarzenia

21. listopada Inmobile, właściciel MVNO Carrefour Mova, wprowadza nową markę telefonii komórkowej - FreeM. Sieć zaoferuje usługę bezpłatnego korzystania z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i wybranych portali internetowych w zamian za emisję pełnoekranowych reklam na telefonie użytkowników.

21. listopada Inmobile, właściciel MVNO Carrefour Mova, wprowadza nową markę telefonii komórkowej - FreeM. Sieć zaoferuje usługę bezpłatnego korzystania z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i wybranych portali internetowych w zamian za emisję pełnoekranowych reklam na telefonie użytkowników.

Abonenci FreeM będą mogli bezpłatnie korzystać z serwisów takich, jak Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia, komunikatorów GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk (za pośrednictwem platformy i aplikacji Nimbuzz) oraz innych wybranych portali internetowych w wersjach mobilnych. Darmowe korzystanie z Internetu nie jest warunkowane minimalnymi doładowaniami i działa również przy zerowym stanie konta.

Użytkownik FreeM, po obejrzeniu reklamy, uzyska możliwość darmowego korzystania z wybranych serwisów internetowych, równoważnego transferowi danych wielkości 0,5 MB, co odpowiada np. 30 odsłonom mobilnej wersji Facebooka. Komunikacja tekstowa przez komunikatory obsługiwane przez Nimbuzz nie będzie limitowana. Usługa będzie dostępna na dowolnych telefonach wyposażonych w przeglądarkę internetową i możliwość transferu danych. Pozostałe standardowe usługi, jak rozmowy telefoniczne, SMS-y oraz przeglądanie innych stron internetowych niż wymienione wcześniej, będą płatne zgodnie z cennikiem.

Cena za minutę połączenia wynosi 0,28 zł (do "dużych" sieci komórkowych i na stacjonarne), SMS kosztuje 0,14 zł, a MMS - 0,35 zł. 100 kB transmisji danych to kosz 0,07 zł. Minuta do Play i Cyfrowego Polsatu kosztuje 0,56 zł, a do CenterNetu - 0,84 zł.

FreeM to pionierskie rozwiązanie, które wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na mobilny dostęp do sieci społecznościowych. Usługa jest kierowana do młodych ludzi, dla których barierą są opłaty za dostęp do mobilnego Internetu. Przekaz, który trafi do abonentów w trakcie korzystania z usługi zapewni im dodatkowo możliwość skorzystania z aktualnych promocji i limitowanych ofert, co w rezultacie obniży ich wydatki - powiedział Tomasz Właszczuk, Prezes Inmobile.

Projekt FreeM wpisuje się w naszą długofalową strategię ekspansji na rynku e-commerce i m-commerce. FreeM będzie stanowił część szerszego ekosystemu obejmującego, oprócz upowszechnionego dostępu do mobilnego Internetu, kompleksową obsługę sklepów na Facebook'u (InFlavo), logistykę szybkiej dystrybucji (Paczkomaty24), a w niedalekiej przyszłości również mobilne płatności - dodaje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl będącej współwłaścicielem Inmobile.

Oferta FreeM skierowana jest do młodzieży w wieku 15-25 lat, dla której najczęstszą formą komunikacji są komunikatory i serwisy społecznościowe. Użytkownikami nowej usługi mogą zostać osoby posiadające konto na portalu Facebook, które dołączą do grona znajomych FreeM. Limitowane, darmowe karty SIM, w początkowym okresie oferowane będą ekskluzywnie dla fanów w Warszawie, w formule szeroko zakrojonych testów. Karty będzie można odebrać za pośrednictwem paczkomatów InPost, w kinie Atlantic, centrum handlowym Blue City oraz przez kuriera InPost.

Wybór nowego lub przeniesienie dotychczasowego numeru komórkowego odbywać się będzie za pośrednictwem strony Internetowej FreeM. Doładowania konta można dokonać w systemie eCard za pośrednictwem strony internetowej lub kupując kartę doładowującą Mova w sieci sklepów Carrefour.

FreeM bazuje na infrastrukturze Polkomtela.

Ankieta
9%
15%
12%
17%
31%
16%

Wszystkich głosujących: 515


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Inmobile