O2 przeprasza za kłopoty z siecią i oferuje rekompensaty
Brytyjski O2 przeprosił za kłopoty z siecią i zaoferował wszystkim poszkodowanym użytkownikom rekompensaty.
Brytyjski O2 przeprosił za kłopoty z siecią i zaoferował wszystkim poszkodowanym użytkownikom rekompensaty.
11. lipca w O2 miała miejsce awaria, która na kilkanaście godzin pozbawiła wybranych klientów łączności z siecią. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości. Teraz O2 przeprasza za kłopoty i oferuje swoim klientom rekompensaty.
Klienci abonamentowi, których dotknęła awaria, otrzymają zniżkę na abonament w wysokości 10%, czyli za 3 dni braku łączności z siecią. Opust będzie dotyczyć abonamentu za lipiec i widoczny będzie na ich rachunkach we wrześniu.
Klienci usług na kartę otrzymają 10% więcej wartości pierwszego doładowania we wrześniu.
Dodatkowo wszyscy klienci operatora otrzymają kupon rabatowy w wysokości 10 funtów. Będą mogli go wykorzystać w sklepie operatora na dowolne usługi.