DAJ CYNK

Orange porównuje oferty konkurencji i zachęca do przeniesienia do swojej sieci

sirmark

Rozrywka

Orange wystartował z kampanią porównawczą zachęcającą do przejścia do jego sieci. Jest już odpowiedź T-Mobile. Wykorzystano przy tym temat zbliżającego się Euro 2016.

Orange wystartował z kampanią porównawczą zachęcającą do przejścia do jego sieci. Wykorzystano przy tym temat zbliżającego się Euro 2016, którego operator jest sponsorem.

Za przeniesienie numeru do Orange na kartę, pomarańczowy operator oferuje nielimitowane minuty i SMS-y do wszystkich sieci oraz 6GB Internetu. A wszystko to w cenie 26 zł. Aby skorzystać z oferty, należy włączyć taryfę Orange Free na kartę i doładować konto za minimum 25 zł., na następnie włączyć usługę "Cykliczne Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich dla przenoszących numer" (koszt 26zł na 31 dni).

Oferta Orange przyrównywana jest do wybranych propozycji z Play, Plusa i T-Mobile. Są to:
1. Play: w taryfie Formuła Play na Kartę z promocją "Formuła Unlimited na kartę" użytkownik otrzymuje nolimit rozmów i SMS-ów oraz pakiet 3GB danych w cenie 35 zł na 30 dni.
2. Plus: w taryfie Ja+ na kartę z promocją "2 x więcej internetu" użytkownik otrzymuje nolimit rozmów i SMS-ów oraz pakiet 6GB danych w cenie 35 zł na 30 dni
3. T-Mobile: w taryfie Frii z promocją "Jump! na kartę" przy regularnym odnawianiu na 28 dni cena wynosi 40 zł i za to użytkownik otrzymać ma nolimit rozmów i SMS oraz pakiet 0,2 GB danych.



Kampania wspierana jest krótkimi reklamami skierowanymi do klientów konkurencyjnych operatorów.









Długo nie trzeba było czekać na odpowiedz T-Mobile. Spot zatytułowany "Bo Król jest tylko jeden. Robert Lewandowski", ma dopisek "Pomarańczowych zjadamy na śniadanie. Zawsze i wszędzie. Więcej już niebawem. Teraz zapraszamy na 100GB."



Teraz czekamy na odpowiedz pozostałych operatorów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł