DAJ CYNK

Plus nie oddaje swoich numerów, a klienci czekają

LuiN

Wydarzenia

Plus nie realizuje usługi przeniesienia numeru od chwili wprowadzenia zapisów nowego rozporządzenia Ministra Infrastruktury, to jest od 6. lipca - podał rzecznik Play'a na swoim blogu. Rozporządzenie narzuciło termin 24 godzin na przeniesienie numeru między sieciami komórkowymi, tymczasem Plus blokuje prawie 4 tys. wniosków o przeniesienie numeru do sieci Play.

Plus nie realizuje usługi przeniesienia numeru od chwili wprowadzenia zapisów nowego rozporządzenia Ministra Infrastruktury, to jest od 6. lipca - podał rzecznik Play'a na swoim blogu. Rozporządzenie narzuciło termin 24 godzin na przeniesienie numeru między sieciami komórkowymi, tymczasem Plus blokuje prawie 4 tys. wniosków o przeniesienie numeru do sieci Play.

Obecnie mamy blisko 4000 otwartych spraw, dla których (mimo wielu próśb) nie otrzymaliśmy odpowiedzi ze strony PLUS (są w statusie E03) - pisze Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.

Jak pisze Gruszka, problem dotyczy też innych operatorów, których wnioski również są ignorowane przez Plusa.

Warto przypomnieć, że 31. lipca UKE odmówił Polkomtelowi oraz PTK Centertel ograniczenia obowiązku wykonywania uprawnień abonentów ruchomej publicznej sieci telefonicznej oraz uprawnień użytkowników końcowych usługi przedpłaconej świadczonej w ruchomej publicznej sieci telefonicznej, do przeniesienia przydzielonego numeru telefonicznego przy zmianie dostawcy usług. A zatem operatorzy powinni realizować proces MNP zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury.

Doskonale się składa, że trwają właśnie kontrole UKE. Tylko co to interesuje tych 4000 klientów... - kwituje Gruszka. Szerzej o kontroli UKE pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł