DAJ CYNK

44 proc. smartfonów aktywowanych w okresie świątecznych to iPhone'y

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Z informacji Flurry Analytics wynika, że w okresie świątecznym zdecydowana większość aktywowanych smartfonów, to iPhone'y. Konkurencja nie wypadła najlepiej.

Z informacji Flurry Analytics wynika, że w okresie świątecznym zdecydowana większość aktywowanych smartfonów, to iPhone'y. Konkurencja nie wypadła najlepiej.

Smartfony Apple zdominowały okres świąteczny. Urządzenia z nadgryzionym jabłkiem stanowiły 44% aktywowanych w tym czasie smartfonów. Drugie miejsce przypadło Samsungowi z wynikiem 21%, trzecie Huawei, a czwarte LG, z wynikami na poziomie zaledwie 3% i 2%.

W porównaniu z ubiegłymi latami mocno wzrosła liczba phabletów, do których zakwalifikowane były smartfony z ekranem o przekątnej 5 - 6,9 cala. Stanowiły one 37% aktywowanych urządzeń (27% przed rokiem, 13% w 2014 roku i 4% w 2013 roku). Spadła za to liczba aktywowanych tabletów. W 2013 roku stanowiły one 17% aktywowanych urządzeń, a w obecnym roku już tylko 9% (tyle samo co w 2015 roku).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Flurry Analytics; wł