DAJ CYNK

Biedronka rozdaje vouchery. To skutek decyzji Prezesa UOKiK

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

Biedronka rozdaje vouchery. To skutek decyzji Prezesa UOKiK

Biedronka ogłosiła, że zastosuje się do decyzji Prezesa UOKiK i rozda konsumentom vouchery na zakupy o wartości 150 zł. Sprawa dotyczy akcji promocyjnej z końcówki 2022 roku.

Biedronka, jedna z największych sieci handlowych w Polsce, ogłosiła zasady dotyczące wypłaty rekompensat dla klientów, którzy wzięli udział w akcji promocyjnej "Magia Rabatów - Zabawki i Książki", organizowanej w grudniu 2022 roku. Promocja, która trwała od 1 do 3 grudnia, miała na celu nagradzanie klientów voucherami, jednak część z nich nie została wykorzystana zgodnie z oczekiwaniami. W związku z tym Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał decyzję dotyczącą rekompensat dla osób, które nie mogły skorzystać z otrzymanych voucherów.

Zobacz: Kupujesz w Biedronce? Urzędnicy namierzyli pułapkę

Decyzja UOKiK i rekompensaty

Zgodnie z decyzją UOKiK z 8 kwietnia 2024 roku, klienci, którzy otrzymali vouchery w ramach akcji "Magia Rabatów", ale z różnych przyczyn nie mogli ich zrealizować, mają prawo do otrzymania nowego vouchera o wartości 150 zł. Voucher ten będzie ważny przez rok od momentu jego wydania i będzie można go wykorzystać na cały asortyment sklepu, z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, preparatów dla niemowląt oraz usług, takich jak doładowania telefonów czy zakup kart podarunkowych.

Dla osób, które są członkami programu lojalnościowego Moja Biedronka i wzięły udział w grudniowej promocji, nowy voucher zostanie automatycznie zapisany na karcie Moja Biedronka. Klienci, którzy zrezygnowali z programu, będą musieli skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać e-kod o wartości 150 zł. W tym celu mogą użyć numeru karty, której wcześniej używali, lub przedstawić paragon potwierdzający uczestnictwo w akcji.

Biedronka komunikat

Zobacz: Biedronka przecenia hit. Taniej nie znajdziesz
Zobacz: Tak sprzedawcy naciągają klientów. UOKiK nie ma dla nich litości

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Biedronka, UOKiK