DAJ CYNK

Klienci Netii polecają usługi na sieci własnej

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Z cyklicznego badania skłonności do rekomendacji dostawców stacjonarnego, szerokopasmowego Internetu wynika, że usługi Netii na sieci własnej mają najwyższy wskaźnik wśród wiodących dostawców w Polsce - wynika z badania firmy Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Netii.

Z cyklicznego badania skłonności do rekomendacji dostawców stacjonarnego, szerokopasmowego Internetu wynika, że usługi Netii na sieci własnej mają najwyższy wskaźnik wśród wiodących dostawców w Polsce - wynika z badania firmy Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Netii.

Jednym ze wskaźników, który Netia wykorzystuje do analizy, jak operator i jego usługi oceniane są przez klientów, jest NPS (z ang. Net Promoter Score). To wskaźnik wyrażający skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100), będący uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów. Firma postanowiła sprawdzić bardziej szczegółowo, jak wygląda wskaźnik NPS w zależności od rodzaju sieci, na bazie której świadczone są usługi. Zbadano również, jak firma wypada na tle konkurencji.

Jak pokazały wyniki badania przeprowadzonego w grudniu 2012 roku, wskaźnik NPS dla usług Netii opartych na sieci własnej (gdzie jakość Netia kontroluje od początku do końca) był kilkanaście razy wyższy niż wskaźnik dla usług opartych na sieci dzierżawionej. Wskaźnik ten był również ponad dwukrotnie wyższy niż w przypadku najlepiej ocenianego operatora kablowego.

Respondenci biorący udział w badaniu nie byli informowani na czyje konkretnie zlecenie wykonywane jest badanie. W badaniu wzięło udział 200 osób.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia

Tagi: netia