DAJ CYNK

Lenovo zapowiada tabletową ekspansję w Polsce

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Lenovo zapowiada tabletową ekspansję w Polsce. W pierwszej kolejności producent wprowadza na rynek tablet Yoga, którego bateria działa trzykrotnie dłużej niż w standardowych urządzeniach, a nietypowy uchwyt ma umożliwić pracę w trzech różnych trybach.

Lenovo zapowiada tabletową ekspansję w Polsce. W pierwszej kolejności producent wprowadza na rynek tablet Yoga, którego bateria działa trzykrotnie dłużej niż w standardowych urządzeniach, a nietypowy uchwyt ma umożliwić pracę w trzech różnych trybach.

W najbliższym czasie planujemy bardzo silną ekspansję na polskim rynku w segmencie produktów takich jak tablety - zapowiada Andrzej Sowiński, dyrektor generalny Lenovo Polska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes.

Zobacz: Tablety Lenovo Yoga na polskim rynku

Pierwsze nietypowe rozwiązanie to specjalny uchwyt, w którym kryje się bateria, umożliwiająca pracę na tablecie w trzech trybach. Kolejne nietypowe rozwiązanie to bardzo długi czas pracy na baterii, bo nawet do osiemnastu godzin - to nawet trzy razy dłużej niż typowy table - tłumaczy dyrektor firmy.

Dłuższy czas pracy zapewnia cylindryczny kształt baterii, dzięki któremu jest ona pojemniejsza. Jak podkreślają przedstawiciele Lenovo, innowacyjne funkcje w nowych urządzeniach są odpowiedzią na dotychczasowe problemy użytkowników, którzy skarżyli się głównie na brak podpórki do postawienia na stole oraz zmęczenie dłoni podczas korzystania z tabletu.



Uchwyt tabletu został specjalnie zaprojektowany w taki sposób, żeby odciążyć dłoń. Środek ciężkości znajduje się w baterii, której cylindryczny kształt sprawia, że ręka użytkownika się nie męczy podczas trzymania sprzętu - wyjaśnia Daniel Malak, Consumer Business Manager Lenovo Polska.

Lenovo jest największym producentem komputerów osobistych na świecie oraz ich największym dostawcą w Polsce. Według IDC firma posiada 23,1% udziału w polskim rynku. Firma chce osiągnąć czołową pozycję również na rynku tabletów i smartfonów w Polsce.

W tym roku w Polsce sprzeda się nawet 2,5 razy więcej tabletów niż rok temu, czyli znacznie ponad milion urządzeń rocznie - prognozuje GfK Polonia. Dotychczas najchętniej kupowane były tablety z 7-calowym ekranem. Rosnąca sprzedaż i większa konkurencja powodują spadek cen urządzeń mobilnych. Coraz większe zainteresowanie tabletami sprawia, że już w tej chwili sprzedaż tabletów i komputerów przenośnych jest na porównywalnym poziomie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Newseria

Tagi: lenovo