DAJ CYNK

Mobile Vikings ma 100 tys. użytkowników i ruszył z nietypową akcją

Mieszko Zagańczyk

Prawo, finanse, statystyki

Mobile Vikings - wiking

Wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings przekroczył pułap 100 tysięcy użytkowników. Z tej okazji przygotował niestandardową kampanię outdoorową.

Mobile Vikings, określający się jako „niezależny operator społecznościowy”, pochwalił się przekroczonym właśnie progiem 100 tys. użytkowników. Firma przekonuje, że ten wynik osiągnięty został dzięki nieszablonowemu i ludzkiemu podejściu do tworzenia sieci komórkowej. 

billboardowa akcja Mobile Vikings

Osiągnięcie pułapu 100 tys. Vikingowie celebrują w oryginalny sposób. Do końca stycznia w 18 polskich miastach można natknąć się na nietypowe billboardy – dobre życzenia, wezwania do przytulania, przypomnienia o piciu wody dla ludzi i zwierząt, a nawet prośby o wysłanie słoików przez mamę

Dziwne? Ludzkie! To wybrane treści SMS-ów, które użytkownicy Mobile Vikings chcieli wysłać w świat. Vikingowie naturalnie spełniają to życzenie. W końcu, od czego jest operator komórkowy, jeśli nie od przekazywania wiadomości? Przestrzeń reklamowa służy więc tym razem jako środek komunikacji dla zwykłych ludzi, nie firm i marek. A kto nie miał nigdy ochoty, by powiedzieć, co myśli – wielkimi literami i tak, by wszyscy widzieli – niech pierwszy rzuci kamieniem

 – wyjaśnia sieć.

W pierwszym etapie kampanii użytkownicy sieci wysyłali SMS-y na dedykowany numer akcji, wyeksponowany na billboardzie widocznym powyżej. Są to więc autentyczne wiadomości od Vikingów. Zbieranie wiadomości zostało już zakończone. Na billboardach wyeksponowane są wyłącznie treści SMS-ów od użytkowników sieci Mobile Vikings.  

Jak ujawnia Mobile Vikings, aż 8 na 10 osób przybywa do sieci z polecenia kogoś, kto ma już numer u tego operatora. Jak wynika z danych UKE, w 2022 roku operator dzięki przenoszeniu numerów zyskał 17 161 nowych klientów, ale stracił też 4502. Ostateczny bilans przenoszenia wynosił więc 12 659 kart SIM.

Mobile Vikings to MVNO z Wrocławia, korzystający z infrastruktury Play. Działa od 9 lat. Operator ma w ofercie usługi w modelu subskrypcyjnym, na kartę, a także internet mobilny oraz wariant dla firm.

billboardowa akcja Mobile Vikings

Vikingowie starają się zacierać granice między operatorem a użytkownikiem, stąd też organizują wiele nietopowych akcji, w które angażowani są klienci. Użytkownicy mają też realny wpływ na kierunek rozwoju marki i angażują się w jej działanie.

billboardowa akcja Mobile Vikings

Zobacz: Mobile Vikings wprowadza subskrypcję z 5G. Do tego daje wielkie paczki GB
Zobacz: Plus stracił najwięcej, zyskał T-Mobile. Przenoszenie numerów w 2022

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Mobile Vikings

Źródło tekstu: Mobile Vikings