DAJ CYNK

Nowohoński: "listening and responding" przynosi efekty

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Orange mocno poprawił w kwietniu ofertę głosową dla biznesu, szczególnie małego, co spowodowało wzrosty w segmencie po wcześniejszych spadkach. Bardzo dobrze poszło też w segmencie mobilnej transmisji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu operatora odpowiedzialny za finanse.

Orange mocno poprawił w kwietniu ofertę głosową dla biznesu, szczególnie małego, co spowodowało wzrosty w segmencie po wcześniejszych spadkach. Bardzo dobrze poszło też w segmencie mobilnej transmisji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu operatora odpowiedzialny za finanse.

Zobacz: Wyniki Orange po 2Q2015.

Rozwój sieci i obsługi klienta to klucz do dobrych wyników i najniższego churnu od wielu kwartałów. To wynik akcji "listening and responding" wdrożonej w kwietniu - powiedział Nowohoński.

5 mln klientów Orange korzysta ze smartfonów, o 20% więcej niż rok wcześniej. 85% sprzedawanych przez telekom telefonów to właśnie tego typu urządzenia. 30-35% klientów podpisujących nową lub przedłużających dotychczasową umowę wybiera ofertę bez telefonu.

Użytkownicy smartfonów w Orange zużywają średnio miesięcznie trochę poniżej 1 GB, a Neostrady około 30 GB. Nowohoński przewiduje, że ARPU w segmencie mobilnym będzie dalej spadało w II połroczu, szczególnie w części ofert dla biznesu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł